نترس،بهش بده یذره اندازه یه قاشق چایخوری باید بهش بدی یکساعت صبر کنی،دوباره بده یکساعت صبر کن
باید همینجور بهش بدی،ماستم یونانی بهش بده اینم همینجور که گفتم باید تست کنی
بچه من آلرژی شدیدی داره به همه چیز ولی به ماهی مشکل ندارخ
پروبیوتیک که واسه روده ها بهتره که نه احتمالا حساسیتش هنوز خوب نشده
اسهالش خوب شد ی مدت بگذره یکم تست کنید دیگه بدی بچه های ما اینه تا ندیم بهشون نمیفهمیم آلرژی دارن یا نه من سر پسر اولم اینقد میترسیدم که نگو بعد یکسال مادرشوهرم میداد میگفت بهش دادم هیچی نشد بهش بده😁بعد من بهش میدادم همین ماهی رو اول مادرشوهرم بهش داد دست من بود تا ده سالگیشم نمیدادم
ماهی الرزیش بالاست فقط یه نوع آیت جیوه کمی داره قزل بخر رودخانه ایی که پروش میدن
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم خیر نگران نباشید اتفاقا پروبیوتیک گزینه خوبی است ، در مورد ماهی قزل آلا را تست کنید در حد کم بدهید تا واکنش را ببینیم معمولا یک سال بع بعد احتمال بروز واکنش آلرژیک به ماهی خیلی کم است ❤️