عزیزم به تغذیه ات باید برسی قشنگ
من تازه بعد از دو سال از زایمانم 55 شدم موقع زایمان 70 شده بود ،قبل بارداری هم 57 بودم اما شکمم مثل قبل نیست☹️☹️☹️☹️
مکمل هاتو بخور ،کلسیم و آهن باید شش ماه بعد از زایمان خورده بشه
و حتماً ی آزمایش خون انجام بده چکاب کلی
من کلا دوسه ماه بعداززایمانم خوردم☹️
بخور واقعاً تأثیر داره
خصوصاً دو سه ماه دیگه آزمایش کلی انجام بده وضعیت ویتامین دی رو ببین .پایین بود قرصش بخور ماهانه یکی.
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌱
چه مکمل هایی مصرف میکنید ؟
❤❤❤
آهن و ویتامین دی و کلسیم
مولتی ویتامین پریناتال را شروع کنید و تحت نظر متخصص تغذیه باشید ، یک چکاپ کامل خصوصا جهت عملکرد تیرویید هم انجام دهید تا مطمئن شویم که پای مشکلی همچون اختلالات تیروئید درمیان نیست