سلام من دو کودک دارم یکی دو ساله و یکی شش ساله قطره ویتامین دی تا چه زمانی باید هرماه به کودک داده بشه؟ و اینکه ویتامین هایی مثل زینک پلاس و ارژیتال به کودک میدم که حاوی دی سه هست بازم باید مجزا ویتامین دی سه داده بشه؟ اگر باید بدم چه دزی باید داده بشه. ممنون از راهنماییتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



416
1402/07/10



