دیگه آخراشی به سلامتی
وهمه این دردهای عجیب تو بارداری طبیعیه
یه کم دیگه تحمل کن درست میشه
و وارد مرحله سخت تر میشی به سلامتی
ینی جای نگرانی نداره؟خطرناک نیس
تجربه اینطوری نداشتم تو بارداریام
آن شاالله که چیزی نیست
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
مراجعه کنید تا فشار خون کنترل شده و اگر صلاح دانستند ارزیابی سطح آنزیم های کبدی انجام گردد. بابت احساس پر بودن مثانه میتواند هم بدلیل فشار جنین و هم عفونت ادراری باشد یک آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام دهید
وای منم هفتهای آخر دندهام ب شدت درد میگرفت دخترم همش فشار میاورد
نمتونستم بخابم
برای راحت تر خابیدنت ی بالشت حالت شیبدار بزار و حالت ۴۵ درجه بشی من اینطوری راحتتر میخابیدم
من تا دخترم دنیا اومد درد پهلو و دنده داشتم
ممنون از راهنماییتون خانم دکتر عزیز انزیم های کبدیم و فشارم چک شد نرمال بود خداروشکر
خواهش میکنم گل من و آفرین که مادری پیگیر هستید خداروشکر 💜💓💜