سلام گلم آز دادی ک باردار نیستی ؟
۱۴۰۲/۰۵/۰۲ آزمایش دادم که منفی بود اما قبل از موعدم بود
و بعدش هم بی بی چک زدم امروز هم زدم
منم دوره ام با دارو ۳۳روز بوده و نا منظم عین شما .. ۶روز گذشته تست زدم منفی بود چون اردیبهشت سقط داشتم صبر کردم چند روز پیش رفتم دکتر گفت حامله نیستی گفتم ن آز داده بود و دارو گفت امپولارو بزن پریود بشی ولی تا قبل آز نزن .. دیروز صب آز دادم مثبت بود تیتر بتا پایین بود دوباره یک هفته دیگه تکرار کرد
درصورتیکه تست زدم منفی بود فدات
ب من دکترم دوتا امپول پروژسترون داده بودباهم بزنمشون واسه اینکه پریود بشم
سلام عزیزم ممنون که گفتی یعنی روز چند سیکل آزمایش دادی من الان روز ۳۸ هستم
من دیروز روز ۳۸سیکلم بود ک آز دادم قربونت
دکتر آزو برای یک هفته دیگه تکرار کرد
مرسی عزیزم خدا تو دلیتو برات نگه داره
خدا حفظش کنه
میشه بپرسم عددش چند بود که بی بی چک مشخصش نکرد
مرسی عزیز دلم .. حالا دعا کن خیر بشه فدات
خیره عزیزم
خدا که بد نمیخواد
الهی که خدا برات معجزه کنه