سلام امروز روز موعدم هست پریود نشدم هیچ علائمی ندارم
دکترم گفته شروع قرصها از سوم پریودیم و آمپول از پنجم و ششم پریودی بزنم
سوالم اینه ماه قبل هم پریودیم عقب افتاد تا۴۳روزه شدتاحالا نداشتم تااین حد نبوده ۲۹,۳۰روزه بودم با ازمایش بتا متوجه شدم باردار نیستم ی ماه درمیون پریودیم نامنظم میشه،
ینی امکانش هس این ماه همینطور بشه؟
فردا میشه دوم پریودیم قرص ، دوتا آمپول بخرم یا نه ؟؟؟!!!
آمپول خراب نمیشه تا روز پنجم و شش پریودی!؟؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



836
1401/05/02



