عکس ظروف ادویه تون بذارید ایده بگیرم میخام عوض کنم چینی بودن شکستن میخام یه دست باشه و خیلی ادویه خرت و پرت دارم شما چقدر؟
2
1402/04/23
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰

برا من اینِ البته شیشه ای از اول عروسی دارمش
1
1402/04/23
الی ی

1
1402/04/23
الی ی

0
1402/04/23
سوال کننده
خب اینا که کمه رومیزی دارم. تو یه کمدم پر خوراکی و خشکبار و مثلا شوید خشک ونعناع خشک و.... اینا توچی میذارین
0
1402/04/23
الی ی
اینم برای ادویه های متفرقه گرفتم اونا که زیاد کاربرد ندارن مثل آویشن گلپر تخم گشنیز پودر سیر و...
4
1402/04/23
آسیه آA

0
1402/04/23
الی ی
تو شیشه تو کابینت
0
1402/04/23
الی ی
یه مدل هایی هست که حالت کشویی داره اونا زیاد جا داره
0
1402/04/23
سوال کننده
ایناخوبه بزرگتر باشه بهتره
2
1402/04/23
الی ی

0
1402/04/23
الی ی
همه اندازه ای ش هست
1
1402/04/23
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اینا برای تو کابینت و کناریا خوبه من دارم .
از این رومیزیا هم چینی دارم سفید وگلای طلایی دارن ۴ تا کوچیک ۳ تا بزرگ .
از این رومیزیا هم چینی دارم سفید وگلای طلایی دارن ۴ تا کوچیک ۳ تا بزرگ .
0
1402/04/23
سوال کننده
خوبه
0
1402/04/23
سوال کننده
منم برای تو کابینت میخام
0
1402/04/23
سوال کننده
اینا کجابخرم چندتا؟ چنده
0
1402/04/23
الی ی
پیشگامان پیج اینستاگرام داره
0
1402/04/23
سوال کننده
حالا سرچ میکنم
1
1402/04/23
زهرا .
ما از اینا داریم
2
1402/04/23
زهرا .

2
1402/04/23
🔳🟧🔳 s¡Ma 🔳🟧🔳
اینا عالیه
1
1402/04/23
زهرا .
ادویه ها مزه هم میگیرن مثلا پودر کاکائو مزه میخک میده😣
0
1402/04/23
سوال کننده
اسم پیجش میگی
0
1402/04/23
زهرا .
خوبن فضای کمی اشغال میکنند ولی برای ادویه های که خیلی بو دارند خوب نیست
1
1402/04/23
سوال کننده
خودم اینجور دوس دارم یک دست باشه چینی هم نباشه بهتره
0
1402/04/23
آسیه آA
اینا ۴ سایزه
سایز کوچیک ادویه هان
یکم بزرگتر سبزی خشک ها
متوسطش گندم و این چیزا
بزرگترش حبوبات
سایز کوچیک ادویه هان
یکم بزرگتر سبزی خشک ها
متوسطش گندم و این چیزا
بزرگترش حبوبات
0
1402/04/23
الی ی
الان فیلترشکن م وصل نمیشه بذار شب وصل شدم میفرستم
0
1402/04/23
سوال کننده
خیلی خوبه
0
1402/04/23
آسیه آA
شیشه است
ولی ضربه گیر داره
تاحالا ک خداروشکر نشکستن با اینکه چندین بار اسباب کشی کردم
ولی ضربه گیر داره
تاحالا ک خداروشکر نشکستن با اینکه چندین بار اسباب کشی کردم
0
1402/04/23
سوال کننده
کجاخریدی چندتاخریدی چند بود
0
1402/04/23
سوال کننده
باش ممنون
0
1402/04/23
آسیه آA
من برای جهیزیه ام خریدم چهار ۵ سال پیش
قیمتشو یادم نیست
از عبدل اباد فکرکنم خریدیم
قیمتشو یادم نیست
از عبدل اباد فکرکنم خریدیم
0
1402/04/23
nafas gare

این جا ادویه منه اضافاتشم تو پلاستیک کوجیک تو ظرفه تو کابینت انباریم
3
1402/04/23
nafas gare

اینم عطاریمه😂
1
1402/04/23
nafas gare

ریا نباشه اینم دارم دم دستیم
0
1402/04/23
الی ی
اوف چه شیک و با کلاس
0
1402/04/23
سوال کننده
خوشکله
1
1402/04/23
سوال کننده

چه قشنگ و یه دسته اینجور دوس دارما
0
1402/04/23
پارمیس جون
من از این دارم تا میخوام یکیش رو بردارم البته وقتی عجله دارم همش چپه میشه نگیر
1
1402/04/23
آسیه آA
منم خونه قبلیم کشوداشت ادویه هامو اینطوری میذاشتم ولی وقتی درشونوبازمیکنی از اطرافش میریخت کابینت کثیف میشد مخصوصا زردچوبه
5
1402/04/23
Azin M

این جا ادویه های من
4
1402/04/23
Azin M

0
1402/04/23
fatemeh...
منم از اینا دارم
0
1402/04/23
پارمیس جون
من از اینا دارم وقتی میخام بریزم تو غذا چون حالت نمکدانن سرو ته میشه شیشه کثیف میشه از تو مثلا مثل زردچوبه
منظورم شیشه هستش
چکار کنم
منظورم شیشه هستش
چکار کنم
0
1402/04/23
الی ی
Pishgaman.glass
2
1402/04/23
سوال کننده
خیلی خوبه
1
1402/04/23
سوال کننده
مرََسی گلم
0
1402/04/23
fatemeh...... ......
برای من اینجوری سرویس اورانوسم داره
0
1402/04/24
مامان محمد حسین
از این شیشه ها از کجا میشه خرید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1117

