با اینکه اینهمه رعایت میکنم بازم بالا میاره .علتش چی میتونه باشه ؟؟
0
1402/02/25
سوال کننده

0
1402/02/25
فاطی .
حتما شیر زیاد میخوره
0
1402/02/25
مریم مامان دو حبه قند
احتمال زیهد رفلاکسه
0
1402/02/25
مریم مامان دو حبه قند
زیاد
0
1402/02/25
هستی 1375
دخترمنم همینجوریه.
مثلا هر دوسه روز یکبارشو هرررچی که خورده بالامیاره این مدلی
مثلا هر دوسه روز یکبارشو هرررچی که خورده بالامیاره این مدلی
0
1402/02/26
marjan❤️ .
رفلاکس داره
0
1402/02/26
سوال کننده
اخه من خیلی رعایت میکنم.چرا
0
1402/02/26
نفیسه اسدی
آخه خیلی میخوره
بعدشم اگه آلرژی ندارم همه چی متعادل به
خور
بعدشم اگه آلرژی ندارم همه چی متعادل به
خور
0
1402/02/26
سوال کننده
لبنیات نمیخورم
0
1402/02/26
هستی 1375
خب منم رعایت میکنم.
بعد ازشیر خوردن ی تایمی نگهش میدارم سریع نمیارمش بالا ، ولی گاهی اوقات بازم پنیری پس میده
بعد ازشیر خوردن ی تایمی نگهش میدارم سریع نمیارمش بالا ، ولی گاهی اوقات بازم پنیری پس میده
0
1402/02/26
هستی 1375
آها شما شیر خودتو میدی؟
من دخترم فقط شیرخشکه
من دخترم فقط شیرخشکه
0
1402/02/26
مامان رئوف 👑
عزیزم اگ اینجور بالا بیار هیچ اشکالی نداره همه بچه ها اینجور بالا میارن ولی اگ شیر همون حالتی که خورده دوباره بالا بیار این بد ولی پنیری اشکالی نداره❤
0
1402/02/26
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
فواصل شیردهی چه در روز چه در شب هر چند ساعت است ؟
فواصل شیردهی چه در روز چه در شب هر چند ساعت است ؟
0
1402/02/26
سوال کننده
گاهی وقتا یکساعتو نیم گاهی وقتا ب سه ساعتم میرسه ..
ولی دکتر یه نگرانی دیگه ام اینه احساس میکنم هر موقع گرسنه است مقدار کمی سینمو مک میزنه و به همون مقدار اکتفا میکنه .وزیاد نمیخوره ...
هر دوساعت که پوشکشو عوض میکنم سنگین سنگین نیست ولی زیاد خشکم نیست.احساس میکنم زیاد شیر نمیخوره ...راه حل چیه؟؟
خیلی هم خواب رو دوست داره خواب رو ب همه چیز ترجیح میده
ولی دکتر یه نگرانی دیگه ام اینه احساس میکنم هر موقع گرسنه است مقدار کمی سینمو مک میزنه و به همون مقدار اکتفا میکنه .وزیاد نمیخوره ...
هر دوساعت که پوشکشو عوض میکنم سنگین سنگین نیست ولی زیاد خشکم نیست.احساس میکنم زیاد شیر نمیخوره ...راه حل چیه؟؟
خیلی هم خواب رو دوست داره خواب رو ب همه چیز ترجیح میده
1
1402/02/27
پزشک اوما
مامان گل در سن دلبندتان خواب زیاد امری رایج است و اینکه سینه را کم می مکد، می تواند ناشی از ضعیف بودن فک دلبندتان باشد، فواصل شیردهی بیشتر از دو ساعت نشود و اگر حجم شیرتان کم است از مکمل های شیرافزا مانند لاکتاول و گالاکتومید کمک بگیرید ، تا حداقل 10 الی 20 دقیقه هم دلبندتان را بعد شیردهی در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید ، این مقدار بالا آوردن نگران کننده نیست اما اگر شدت گرفت و. مکررا بالا آورد باید از نظر رفلاکس چک شود 🌸
1
1402/02/27
سوال کننده
ممنونم.
0
1402/02/27
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💗💗
0
1402/02/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



672

