عزیزم من نی نی ندارم ولی ببرش دکتر انقدر استرس نکشی بچه هم اذیت نشه
ایشالا چیز خاصی نیست 🙏
همیشه همین مارک شیر رو میخوره یا جدیدا بهش میدی؟
مشخصه که رفلاکس داره
اما اینکه اسهال شده ربطی به رفلاکسش نداره
ممکنه شیرخشکش بهش نساخته باشه
من اگه جای شما بودم میبردمش دکتر
ی روانداز نازک هم بکش رو صورتش خواستی ببریش بیرون
سلام
خب شاید شیر زیاد خورده که ابکیه
بچه که همیشه مدفوعش مثل هم نیست، غلظتش کم و زیاد میشه😅
ممکنه شیرخشک بهش نساخته باشه، یا مقدار آبش تنظیم نبوده نسبت به شیرخشک
حتما دقیق بریزید چون یکم میزان آب و شیرخشک تغییر کنه، شکمشون درست کار نمیکنه یا شل میشه یا سفت🤦♀️
بعدشم اگه چیز دیگه ای هم بهش میدی مثل آبجوش و این چیزا یا مثل ترنجبین و اینا، خودش باعث شل تر کار کردن معده بچه میشه
رفلاکسو میدونم داره شیر خشکش هم دیگه ۲ قاشق مونده تموم بشه
اگه شیر خشک زیاد بخوره پیپیش ابکی میشه؟
هیچی بهش نمیدم جز شیر خودم و شیر خشک
فک کنم چون هردوتاشو میدی اینطور میشه اخه خواهر منم دوتاشو میده دو روزه ک همش میاره بالا و نفس نفس میزنه ومیترسیم بعد اخرشم دلپیچه میگیرش گریه میکنه تا دیشب پیپی سبز کرد دلش اروم گرفت