سلام دکتر جان پسرم از دو ساعت پیش داره همش بالا میاره و گریه میکنه چیکار کنم چی بهش بدم؟؟؟؟؟؟؟ دیشب بهش کدوحلوایی دادم ممکنه سردی کرده باشه؟؟؟؟
0
1399/08/23
nahid nt
من کدو حلوایی و دال عدس هر روز میدادم به پسرم شاید یه چیزی کثیف کرده دهنش
آویشن دم کن بکن تو قطره چکون بدون شیرینی بریز ته حلقش
اگه سردیش کرده خوب میشه مسموم شده باشه هم خوب میشه
آویشن دم کن بکن تو قطره چکون بدون شیرینی بریز ته حلقش
اگه سردیش کرده خوب میشه مسموم شده باشه هم خوب میشه
0
1399/08/23
سوال کننده
اخه من کدو حلوایی و سیب زمینی و هویج باهم پوره کردم بهش دادم
همشم سرده
همیشه یکم روغن محلی میریختم اما دیشب نمیدونم چرا یادم رفت😢😢😢
اویشن براش بد نیست تو این سن؟
همشم سرده
همیشه یکم روغن محلی میریختم اما دیشب نمیدونم چرا یادم رفت😢😢😢
اویشن براش بد نیست تو این سن؟
0
1399/08/23
Roya ❤️
عزیزم از کدو نیست، اگه از اون بود دیشب بالا میآورد
0
1399/08/23
Roya ❤️
ببین ظهر چی خورده ک بهش نساخته، بعدش چون زیر یکسال هست تا میتونی بهش شیر خودتو بده فعلآ غذا نده
0
1399/08/23
سوال کننده
خیلی دیر از خواب بیدار شد یکم زرده بهش دادم ک اینم اولین باری نبود ک میخورد
0
1399/08/23
سوال کننده
امروز تعطیله دکترم نیست😭😭😭
0
1399/08/23
nahid nt
اندازه یه قطره چکون مشکل نداره
0
1399/08/23
nahid nt
میتونی نعنا هم دم کنی با قطره چکون بهش بدی
0
1399/08/23
سوال کننده
عرق نعنا خواستم بدم نخورد
0
1399/08/23
nahid nt
خوب بوش اذیتش میکنه باقطره چکون بریز ته دهنش ابم پشت سرش بده زود دهنش تلخیش بره
0
1399/08/23
nahid nt
فقط اگه شیرینش کردی با نبات و دیدی بچه باز بالا اورد بدون مسموم شده
0
1399/08/23
سوال کننده
یکم ابجوش نبات بهش دادم باز بالا اورد
یعنی مسموم شده؟؟؟؟
یعنی مسموم شده؟؟؟؟
0
1399/08/23
nahid nt
اره امکانش هست چون مسمومیت شیرینی اصلا خوبش نیس... بهترین چیز واسش آویشن به زورم شده بهش بده
0
1399/08/23
nahid nt
بچه گناه دتره زیاد بالا بیاره آب بدنش کم میشه و تب میکنه
0
1399/08/23
nahid nt
زمین نخورده؟
0
1399/08/23
سوال کننده
نه
0
1399/08/23
سوال کننده
هر چی تو دلش بود بالا اورد
دلش خالی شده الان دیگه ن بالا میاره ن چیزی میخوره
شیرم نمیخوره😭😭😭
دلش خالی شده الان دیگه ن بالا میاره ن چیزی میخوره
شیرم نمیخوره😭😭😭
0
1399/08/23
سوال کننده
اخه چیزی نخورده ک مسموم بشه
0
1399/08/23
مرضیه معصومی
سلام عزیزم احتمالا یه چیز کثیف کرده دهنش که میکروب داشته اینطوری شده باید ببری دکتر بهش امپول تهوع بزنه تا خوب شه بعداز امپول تا ۱ ساعت چیزی نباید بخوره حتی شیر چون تاثیر دارو میره...
0
1399/08/23
مرضیه معصومی
دکتر شخصی نیست ببر درمانگاه یا بیمارستان بچت اذیت میشه الان هر چی بخوره بالا میاره
0
1399/08/23
مرضیه معصومی
همسرت بره نوبت بگیره خودت تو ماشین بشین هر وقت نوبتتون شد برین داخل
0
1399/08/23
سوال کننده
عزیزم وضعیت شهرمون ب شدت قرمزه
کلا ی بیمارستان داره ک پر کروناییه جرات نمیکنم ببرمش
مطبای شخصی ام ک تعطیله
کلا ی بیمارستان داره ک پر کروناییه جرات نمیکنم ببرمش
مطبای شخصی ام ک تعطیله
0
1399/08/23
مرضیه معصومی
اخر شب ببرید خلوت شه .. حالا بازم امتحان کن شیر بهش بده ببین اگه بازم بالا بیاره احتمالا همین که گفتم شده ... چون پسر من کوچیک بود خیلی مریض میشد چند دفعه ام اینطوری مثل بچه شما شد دیگه قشنگ میدونم چی به چیه ..
0
1399/08/23
سوال کننده
اخه هیچوقت خلوت نیست امروز 5 تا کشته داشته 30 نفرم مبتلا شدن اونم تو ی شهر کوچیک
اخه اصلا شیر نمیخوره😢😢
اخه اصلا شیر نمیخوره😢😢
0
1399/08/23
nahid nt
حالا امتحان کن اویشن و انشالله ک خوب میشه نشد فردا ببر دکتر
0
1399/08/23
مرضیه معصومی
الان بهش شیر دادی ببینی چطوریه ؟
0
1399/08/23
مرضیه معصومی
اب بده بهش یه یه چیز بده بخوره ببین چطوره
0
1399/08/23
مرضیه معصومی
اگه زیاد بالا نیورد صبر کن ببرش فردا دکتر
0
1399/08/24
پزشک اوما
سلام الان وضعیت کودک به چه صورت است ؟
0
1399/08/24
سوال کننده
سلام دکتر دیشب تب کرد
الان خداروشکر نه تب داره نه بالا میاره اما غذا زیاد نمیخوره بنظرتون علت تب و بالا اوردنش چی بوده؟
الان خداروشکر نه تب داره نه بالا میاره اما غذا زیاد نمیخوره بنظرتون علت تب و بالا اوردنش چی بوده؟
0
1399/08/24
پزشک اوما
اگر تنها یک شب بوده ممکنه دست کثیف به دهنش زده باشه
0
1399/08/24
سوال کننده
ممنونم
0
1399/08/24
سوال کننده
کی گفته؟ کدو حلوایی ب شدت سرده
0
1399/08/24
فاطمه کیان
ببین وقتی بچه بالا میاره تا دوساعت بعد از بالا آوردن هیچی نده
0
1399/08/24
فاطمه کیان
فک کردم گرمه
0
1399/08/24
فاطمه کیان
یه شربت آندانسترون بگیر دو سیسی بهش بده بعد کم کم شیر بده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1256

