خانم دکتر بهم گفتن انجام بدم
فعلا بچه نمیخوام عزیزم همین یکی بزرگش کنم تا بعد
یه سال نیم پیش ایودی گذاشتم سنگین کاری کردم اومد پایین شش ماه پیش عوضش کردم از اون موقع تاحالا همش تو یک مته دوبار پریود هستم یا اینکه همش لکه بینی دارم رفتم دکتر سونو دادم گفتن جاش خوبه ولی عفونت داشتم عفونت حل شد بازم اینجوری هستم سونو دادم گفتن کیست دارم
سلام گل من به روی ماهتون
پاسخ سوالتان را در تاپیک دیگرتان دادم 🌷🌷