سرشیشه رو آب قندی چیزی بزن که خوشش بیاد و مک بزنه
دیشب اینکارو هم کردم بیست تا خورد ولی انگار تاشیرینش رفت ول کرد 😑
خب مرتب واسش همینکارو بکن یه مدت که سرشیشه رو مک بزنه بهش عادت میکنه بعدهم بدون شیرینی هم میخوره
خب توی طول روز چندمرتبه بهش بدم
تجربه ای در مورد تعداد وعده های شیرخوردن بچه ۶ماهه ندارم ولی درکل همون مقدار و زمانی که شیرخودتو میدادی بهش شیرخشک بده
سلام به روی قشنگتون مامان گل
باید صبور باشید طبیعی است در این سن دلبندتان مقاومت نشان دهد، قبل هر نوبت شیردهی در ابتدا شیشه شیر را به فرزندتان بدهید و بعد از تلاش اگر گرسنه ماند و مقاومت کرد از سینه شیر دهید و این روال را در مورد تمام دفعات شیردهی تکرار کنید. همچنین سرشیشه را به خود شیر آغشته نمایید و در موقعیتی مشابه به شیر دادن از سینه فرزندتان را در آغوش گرفته و شیشه را در دهان او بگذارید، با مداومت می توان به نتیجه رسید💖
حتما این روش رو هم امتحان میکنم سپاس از جوابدهیتون❤
خواهش میکنم عزیزجانم و امیدوارم نتیجه موثر حاصل گردد 💓💓
خانوم دکتر دوروزه ک ب دخترم شیرخشک میدم یبوست پیدا کرده وهنگام دستشویی خیلی طفلی زور میزنه شیرخشکش ببلاک arهستش.. یعنی میتونه از شیرخشک باشه یعنی بهش نساخته؟ شیرخشک هم درست نمیخوره ولی ب زور میدم😐