سلام خانم دکتر من این ماه میخوام برای بارداری اقدام کنم(سه ماهه که سقط کردم)
از طرفی ذخیره تخمدانم پایینه، در حال حاضر قرص اسیدفولیک، پرگناکر کانسپشن، کیوتن ۱۰ و ب ۱۲ میخورم. میخوام قرص اوابوست هم بخرم و روزی ۲تا بخورم برای تقویت تخمک.
به نظرتون اوکیه؟ تداخل یا مشکلی نداره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



422
1401/11/04



