
دقیقا اینجایی که آبی کردم درد میکنه
سلام منم این مشکلو دارم بعداز سزارین
تا الانم درگیرم متاسفانه
سلام برای منم درد میکنه نمیتونم خپدمو ب شکم بندازم دردم میاد یا زیاد کاری کنم میگیره
بنظرم برو دکتر یه عکس بگیره ببینه مشکلت واسه دیسک و مهره س یا ماهیچه هاته گرفته
ان شالله ک زودتر خوب میشی
چرا گفت دیسک گردنه چنتا مسکن داد گف ورزش گردنو انجام بدم ،اونموقع پسرم کوچیک بود زیاد تاب میدادم روپام گفتش ازاونه
ولی از یسالگیش خودش میخابه و من بازم درد دارم
مخصوصا وقتایی ک میشینم ب جایی تکیه نمیدم دوسه دیقه بعدش دردش شروع میشه
رفتم گفت عضلاتت گرفته ی پملد داد تموم
عزیزم میتونه از معدتم باشه
میتونه واس سزارین ک اپیدورال کردنت باشه
منم احساس میکنم بخاطر همینه
سلام حرکات اصلاحی انجام بده خوب میشه و همینطور کف لگنی
سلام به روی ماهتون مامان جان
باید جهت ارزیابی شرایط ستون مهره ها و کلا وضعیت تان mri انجام دهید، به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید تا بررسی ها شروع شوند نا وقتی مشکل را نداریم امکان درمان وجود ندارد نهایتا میتوان مسکن ساده برای تسکین موقتی درد استفاده کرد 🌹