سلام دوستان الان ۱۳ روز که از افت بتام میگذره و همچنان خونریزی دارم یکم کم میشه دوباره شروع میشه دوستانی که سقط داشتن تا چند روز خونریزی ادامه داشت؟
سنوهم انجام دادم چیزی نشون نداده ضخامت رحمم هم نرماله چیکار کنم ؟میتونم دارو بخورم ؟ یا دوباره بتا بدم؟؟
پرسش (1401/10/26):
دوستان بیاین هنوز خونریزی دارم
606
37
1401/10/26
سوال کننده
0
1401/10/26
فاطمه gh
چطوری سقط کردی؟
0
1401/10/26
سوال کننده
بتام روز موعد ۸.۳۳ بود ۳۶ ساعت بعد تکرار کردم ۱۳.۸۷ شد بعد دو روز بدون دلیل خونریزی کردم روز ۶ بتا دادم ۱.۲ بود اما الان شد ۱۳ روز همچنان خونریزی دارم
0
1401/10/26
سوال کننده
امروزم یدفع خونریزیم زیاد شد
0
1401/10/26
الناز مامان نيکان❤
برو دکتر عزیزم بهت دارو میده
1
1401/10/26
فاطمه gh
لخته ای چیزی دفع کردی؟
0
1401/10/26
سوال کننده
دو روز پیش بودم دکتر هیچی بهم نداد
0
1401/10/26
سوال کننده
اره هنوزم کاهی لخته های ریز دفع میکنم
0
1401/10/26
فاطمه gh
سونو گرافی اینا قبلش نرفتی شاید خارج رحمی بوده آخه بتای پایین شنیدم بیشتر خارج رحمی هست اکثر مواقع هم خودش دفع میشه
0
1401/10/26
سوال کننده
میگم دو روز پیش بودم سنو همه چی نرمال بود
0
1401/10/26
فاطمه gh
من سقط داشتم دوتا ولی خب با بتای بالا بوده هر بار
0
1401/10/26
سوال کننده

این سنو شنبه
0
1401/10/26
فاطمه gh
دوروز پیش نه همون موقع که بتوان ۱۳ و خورده ای بوده
0
1401/10/26
سوال کننده
نه اون موقع نرفتم چون دکتر گفته بود اگه خونریزی نکردی یه هفته دیگه برو ولی من بعد دو روز خونریزی کردم گفتم حتما دفع شده
0
1401/10/26
فاطمه gh
اگه لک بینی هست اشکال نداره ولی خونریزی کامل ۱۳ روز بعد از سقط یخوردع زیاده
0
1401/10/26
سوال کننده
روز ۵ یا ۶ رفتم بتا دادم منفی بود ولی همچنان خونریزی و لکه لخته های ریز دارم
0
1401/10/26
🌹 (اقدام برای بارداری)
سلام. من تا تقریبا40روزخونریزی داشتم
0
1401/10/26
سوال کننده
بعضی وقتا کم میشه بعدش دوباره زیاد میشع
0
1401/10/26
🌹 (اقدام برای بارداری)
تو هفت هفته سقط کردم
0
1401/10/26
سوال کننده
اخه برای من اصلا چیزی تشکیل نشده بود که بخواد انقدر طولانی بشه
0
1401/10/26
سوال کننده
من یه بار با بتای ۲۰۰ خورده ای همسقط کردم ولی کلا خونریزم۷ روز بود
0
1401/10/26
فاطمه gh
ببین من خودم بیمارستان بستری بودم ی خانمی بود میگفت میرم آزمایش میگن بارداری بتات ولی پایین میرم سونو میگن هیچی نیست اونم میگفت خونریزی و دفع لخته داشتم به اون گفتن خارج رحمی بوده و دفع شده خودش
ولی در مورد شما نمی دونم واقعیتش سقط من این مدلی نبوده
شاید حالا بارداری تون خارج رحمی بوده که شنیدم با درد و گرفتگی همراهه شایدم بارداری شیمیایی یا هم اصلا چیزی نبوده
ولی در مورد شما نمی دونم واقعیتش سقط من این مدلی نبوده
شاید حالا بارداری تون خارج رحمی بوده که شنیدم با درد و گرفتگی همراهه شایدم بارداری شیمیایی یا هم اصلا چیزی نبوده
0
1401/10/26
فاطمه gh
آره خونریزی های منم تو سقط کمتر از ی هفته بوده
0
1401/10/26
سوال کننده
نمیدونم والا منم از خارج رحمی میترسم ولی بازم اگه خارج رحمی بود یه چیزی باید تو لوله معلوم میشد دیگه .نمیدونم والا خودمم استرس گرفتم اینجوری
0
1401/10/26
فاطمه gh
تفاوت سقط جنین با بارداری شیمیایی
حاملگی شیمیایی از جهاتی با سقط جنین متفاوت است. سقط جنین میتواند در هر زمان از بارداری به ویژه قبل از هفته بیستم بارداری رخ دهد. اما بارداری شیمیایی معمولا مدت کوتاهی پس از کاشت و مثبت شدن تست بارداری یعنی قبل از هفته پنجم بارداری رخ میدهد
0
1401/10/26
سوال کننده
خب پس اگه شیمیایی هم بود باید دفع میشده تا الان
0
1401/10/26
فاطمه gh
ولی خب ۱۳ روز هم مدت زیادی نیست اگه سقط هم باشه استراحت کن اگه بهتر نشدی برو یه دکتر خوب شرح حال بده باز اون بهتر تشخیص میده
0
1401/10/26
سوال کننده
چ میدونم والا تا چند روز دیگه اگه قطع نشد میرم
0
1401/10/26
فاطمه gh
انشالله که چیزی نیست
0
1401/10/26
سوال کننده
انشالله
0
1401/10/26
لیلا زمانپور
سلام خوبی ببخشید من توی آذر ماه سقط داشتم بعداز خونریزی قطع شد رفتم سونوگرافی انجام دادم خداشکر بقای بارداری دفع شده بود
بعداز سقط دوباره پریودشدم
من بایدکی اقدام کنم برای بارداری عزیزم
بعداز سقط دوباره پریودشدم
من بایدکی اقدام کنم برای بارداری عزیزم
0
1401/10/26
سوال کننده
دکتر خودم بهم گفت یه پریودی کامل بگذره آزمایشات کامل انجام بدم بعد اقدام باید کرد شما هم بسته به شرایطتون دکتر باید تشخیص بده
0
1401/10/26
فاطمه gh
سلام عزیزم این بستگی به شرایط خودت داره ولی خب معمولا میگن بین ۳ تا ۶ ماه فاصله بدین
ینی حداقل سه بار بعد از سقط پریود بشی بهتره البته اگه آزمایش مربوط به سقط بخای بدی باید قبل اقدام بری دکتر بهتر راهنماییت میکنه
ینی حداقل سه بار بعد از سقط پریود بشی بهتره البته اگه آزمایش مربوط به سقط بخای بدی باید قبل اقدام بری دکتر بهتر راهنماییت میکنه
0
1401/10/26
لیلا زمانپور
من اول بار بود سقط کردم عزیزم
خیلی ناراحت شدم سقط کردم
گریه کردم
من فقط قلب جنین تشکیل نشده بود
خیلی ناراحت شدم سقط کردم
گریه کردم
من فقط قلب جنین تشکیل نشده بود
0
1401/10/26
فاطمه gh
ببین اینکه من بگم برو آزمایش سقط بده با نده درست نیست باز پزشک بهتر تشخیص میده ولی خب تو اکثر مواقع سقط اول دیگه بار دوم تکرار نمیشه ولی خب گاهی وقتا هم میشه مثل من!
کاملا درکت میکنم واقعا حس بدیه ولی خب از همین الان برو یه دکتر کار بلد من خیلی سرسری گرفتم
کاملا درکت میکنم واقعا حس بدیه ولی خب از همین الان برو یه دکتر کار بلد من خیلی سرسری گرفتم
0
1401/10/26
سوال کننده
میفهممت عزیزم خیلی دردناکه انشالله که به همین زودی جاش سبز بشه🌱🌱
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




