سلام شب بخیر
خونریزی و لک بینی بعد سقط چند روز طول میکشه؟
خسته شدم دیگه ۱۲ روزه سقط کردم تموم نمیشه
پرسش (1398/09/02):
خونریزی و لک بینی بعد سقط
616
50
1398/09/02
سوال کننده
0
1398/09/02
Hasti Fallah
سلام عزیزم منم تازه سقط کردم ی هفته خونریزی داشتم ی هفته هم لکه بینی ، تا ۱ ماهم طبیعیه نگران نباش عزیزم
0
1398/09/02
ندا (مامان رستا)
سلام بعضی ها تا ۴۰ روز خونریزی دارن ولی من خودم وقتی مطمئن شدم کاملا دفع شده شروع کردم هر روز کاچی خوردن تا ۴ روز خوردم قطع شد
1
1398/09/02
Hasti Fallah
فقط تا میتونی گرمی بخور ک رحمت گرم شه و برگرده به حالت عادی
1
1398/09/02
Hasti Fallah
راست میگه کاچی خیلی خوبه حتما بخور
0
1398/09/02
سوال کننده
اوه ۱ مااااااه
نه به اون موقع که دهانه رحم باز نمیشد سقط شه نه به الان که بسته نمیشه😄
نه به اون موقع که دهانه رحم باز نمیشد سقط شه نه به الان که بسته نمیشه😄
0
1398/09/02
سوال کننده
یعنی قطع نمیشه بخاطر سردی رحمه؟
0
1398/09/02
سوال کننده
اخه سونو که نمیشه رفت چجوری مطمئن شدی کامل دفع شده؟
0
1398/09/02
Hasti Fallah
آره منم دقیقا همین بودم هرچی خوردمو هرکاری کردم سقط نشد آخر با قرص زیرزبونی افتاد
0
1398/09/02
❤mahur❤ ❤mahak❤
من نمیدونم چرا سقطم مث پریودی بود اصلا بدون درد و لکه و لخته.مث آدم سقط نکردم که🙄
0
1398/09/02
Hasti Fallah
نه اگه سردی بخوری و رعایت نکنی رحمت سرد میمونه و سخت باردار میشی، به من ک اینو گفتن
0
1398/09/02
سوال کننده
من ۱۰ تا قرص زیر زبونی خوردم انگاااار نه انگار به دکترم گفتم گفت تند تند قرصا رو خوردی دردت بگیره نمیتونی تحمل کنی راستم گفت مردم تا افتاد
0
1398/09/02
سوال کننده
بهتررررر که درد نکشیدی
0
1398/09/02
Hasti Fallah
من ی کم لکه بینی داشتم سونو کرد گفت کامل دفع شده ، مشکلی پیش نمیاد
0
1398/09/02
سوال کننده
سونو واژینال؟
0
1398/09/02
Hasti Fallah
وووواااای من مردم از درد
0
1398/09/02
Hasti Fallah
آره عزیزم حتما واژینال برو
0
1398/09/02
سوال کننده
اگه لک بینی داشته باشی انجام میدن؟
0
1398/09/02
Hasti Fallah
چرا سقط کردی؟ توو چند هفته بود؟
0
1398/09/02
Hasti Fallah
آره خونریزی نباشه انجام میدم ، من بعد از ۱۰ روز رفتم
0
1398/09/02
سوال کننده
۶ هفته و دوروز صدای قلبشو شنیدم
هفته ۸ رفتم سونو گفت جنین تو ساک نیست پاشو سقط شده
هفته ۸ رفتم سونو گفت جنین تو ساک نیست پاشو سقط شده
0
1398/09/02
Hasti Fallah
آخی عزیزززززم ، پس چطور جنین توو ساک نبود؟ مگه قبلش خونریزی چیزی داشتی؟
1
1398/09/02
سوال کننده
نه فقط خیلی کم لک بینی داشتم که هربار شیاف استفاده کردم
گفتم به دکترم گفت جنین تو بدنت حل شده
گفتم به دکترم گفت جنین تو بدنت حل شده
0
1398/09/02
Hasti Fallah
خیلی سخته منم ۸ هفته رفتم گفت ساک خالیه دنیا رو سرم خراب شد
0
1398/09/02
Hasti Fallah
چ جالب ، قدرت خدا
0
1398/09/02
سوال کننده
اره خیلی سخته خدا نصیب هیچ مادری نکنه
0
1398/09/02
Hasti Fallah
بعد چند وقت اقدام باردار شدی؟
0
1398/09/02
سوال کننده
دومین ماه اقدام گرفت
0
1398/09/02
Hasti Fallah
دکتر گفت کی اقدام کنی؟
0
1398/09/02
سوال کننده
ی دکتر گفت ۳ تا ۶ ماه دیگه
یکی دیگه گفت ۱ ماه دیگه
خودم بعد عید اقدام میکنم
یکی دیگه گفت ۱ ماه دیگه
خودم بعد عید اقدام میکنم
0
1398/09/02
Hasti Fallah
إإإإ چ خوب ، همسرت آز اسپرم داده؟ نگفتن علت چی بوده؟
0
1398/09/02
Hasti Fallah
من ک بعد ۱/۵ سال باردار شده بودم
0
1398/09/02
Hasti Fallah
ان شالله ک خیر باشه برات عزیزم
0
1398/09/02
سوال کننده
نه هنوز نرفتیم برای آزمایشا
منتظرم این فلکه 😄قطع شه
منتظرم این فلکه 😄قطع شه
0
1398/09/02
Hasti Fallah
آره حتما برو شاید اسپرم ضعیف بوده ک خدانکره دوباره تکرار نشه
0
1398/09/02
سوال کننده
هرچقدر بیخیال تر باشی زودتر میگیره اگه مشکلی نباشه
و اینکه ما یک شب درمیون اقدام داشتیم
و اینکه ما یک شب درمیون اقدام داشتیم
0
1398/09/02
سوال کننده
اره دیگه تحمل ندارم براش لباس خریده بودم
0
1398/09/02
Hasti Fallah
آره واقعا ، من همسرم کم تحرکی اسپرم داشت ۲،۳ روز پیش عمل کرد ان شالله ک جواب بگیریم
1
1398/09/02
سوال کننده
ان شاالله که هرچه زودتر مامان میشی 😊
0
1398/09/02
Hasti Fallah
آخی جانم ان شالله ک خدا جاشو زودی برات سبز کنه
0
1398/09/02
Hasti Fallah
ان شالله ان شالله ، همچنین
0
1398/09/02
سوال کننده
قربونت
0
1398/09/02
🌺ننه شهریار و روشا🌺
برا من 20 روز طول کشید تا کاملا خوب شم
0
1398/09/02
هانیه مامان۷۵ی
برا من۴ هفته طول کشید
0
1398/09/02
ندا (مامان رستا)
دکتر برام ازمایش بتا نوشت انقدر بتا دادم تا صفر شد وقتی صفر شد شروع کردم به کاچی خوردن.من اصلا بعدش سونو هم ندادم
0
1398/09/02
Hasti Fallah
خداروشکر الان بارداری به سلامتی، چند ماه بعد سقط باردار شدی؟
0
1398/09/02
samira mom 2🙎♀️🙎♂️
من یک هفته خونریزی داشتم بعد قطع شد
0
1398/09/02
پزشک اوما
سلام آیا سونوگرافی انجام شده و بقایا بطور کامل دفع شده است ؟
0
1398/09/02
سوال کننده
بله
0
1398/09/02
پزشک اوما
اغلب بعد از یک هفته لکه بینی و خونریزی کم میشه اگر آنتی بیوتیک مصرف نکردید یکی از دلایل طول کشیدن خونریزی ممکنه عفونت باشه پیگیری کنید
0
1398/09/02
سوال کننده
عفونت ندارم تازه آزمایش دادم و آنتی بیوتیک هم مصرف نکردم
کم شده ولی قطع نشده
کم شده ولی قطع نشده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




