سلام. منم تا دوماه بعدش همینجور بودم خودش خوب شد. نشاسته تو آب سرد حل کن بخور
انشالله به زودی جاش سبز بشه برات
عزیزم.منم همینطور بودم با اینکه بقایا نداشتم.
اخر یه چیزی از عطاری گرفتم به اسم فوفل خوردم
من دو ماه رو خونریزی داشتم
بخاطر خوردن گرمی زیاد ودارو
دوتاش رو باهم میخوردم😐
آهن بدنت اومده پایین باید بری دکتر یا یه چکاپ کامل بدی
گلم خونریزی تا ۲ هفته طبیعیه بهتره برای چکاپ بری پیش دکترت
سلام جان دلم
سقط در هفته چندم انجام شد؟ میتوانید عکس گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم ؟ واژینال انجام شده بود؟
من کلا پریودای شدید دارم حتی سر پسرمم تا دوماهگی خونریزیم قطع نشد اخرش دکترم بهم ال دی داد
کم خونم هستم حتی تو بیمارستانم بعد سقط دکتر خون تجویز کرد ولی بیمارستان بهم تزریق نکرد
الانم اصلا دلم نمیخواد برم دکتر شرایط روحیشو ندارم واقعا
ممنون عزیزم خدا تو دلی توروم صحیح و سالم زیر سایه پدرومادرش نگه داره 😘😘😘
عزیزم هنوز مقداری خون درون حفره رحمی وجود داشته که میتواند مانع جمع شدن رحم و ایجاد این شرایط باشد، سونوگرافی را به صورت واژینال تکرار کنید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم و بتوانیم درمان را آغاز کنیم🌷
چشم خانم دکتر حتما سونو رو انجام میدم وبهتون اطلاع میدم
چشم هاتون بی بلا عزیزجانم منتظر نتیجه هستم ❤️