سلام دکتر عزیز،خسته نباشید ببخشید من چند روز قبل هم تایپک دادم که تو ۲۵ هفته رفتم سونو و گفتن بطن مغزی عدد ۱۰ هستش و امروز رفتم جای دیگه سونوگرافی دادم گفتن ۸ ولی نزدیک به ۹ و گفتن طبیعیه ولی برایه اطمینان میخای برو تبریز سونو بده که نزدیک ۴ ساعت راهه از شهر ما و اینکه من سرکلاژی هستم بنظرتون میتونم برم یانه تروخدا اگه میشه جواب بدید تو دوراهی موندم 😔
0
1401/10/22
سوال کننده

این هم امروز رفتم
0
1401/10/22
سوال کننده

ایت سونو دکتر قبلی هست که رفتم
0
1401/10/22
hana ۱۳۸۰
گلم کدوم شهری؟؟؟
0
1401/10/22
hana ۱۳۸۰
منم تبریزیم
0
1401/10/22
hana ۱۳۸۰
نگا یچیزی بگم نگران اینجور کیست و اینا نباش
0
1401/10/22
hana ۱۳۸۰
اصلا نرو تا ۲۶ هفتگی از بین میره
اگرم نره تا بعد زایمان میره
ما هممون هم تو شکم مادرامون داشتیم
اگرم نره تا بعد زایمان میره
ما هممون هم تو شکم مادرامون داشتیم
0
1401/10/22
hana ۱۳۸۰
کلسیم مادر وقتی ک زیادمیشه جنین قلب و مغزش جذب میکنه
0
1401/10/22
hana ۱۳۸۰
ک اکثرا از بین میرن
0
1401/10/22
hana ۱۳۸۰
نرو واس چیت هست بمون تا ماه دیگ برو ک کامل رفع شده باشه
0
1401/10/22
hana ۱۳۸۰
۹۹ درصد تا ۲۶ ۲۷ هفتگی از بین میرن اینا
0
1401/10/22
hana ۱۳۸۰
جفتت رو یجا خلفی زده یجا قدامی 🤨😐😐🤨😐😐🤨🤨
0
1401/10/22
سوال کننده
سلام عزیزم اخه نمیگن که کیسته میگن اندازش بزرگه اگه بزرگتر بشه خطره و خدای نکرده باعث هیدروسفالی میشه😔
0
1401/10/22
سوال کننده
من سقز هستم ببخشید بمن گفتن برم پیش دکتر علیرضابابالو شما میشناسید ؟
0
1401/10/22
سوال کننده
ایشالا که اینطور باشه بخدا یه هفته س دارم دیونه میشم مشکلمم اینه ک سرکلاژ کردم و سرویکسم کمه میترسم خدایی نکرده یه چیزی بشه😢
0
1401/10/22
سوال کننده
اره خخخ خودمم تازه دیدم از اول خلفی بوده الان چرا تغییر کرده😬
0
1401/10/22
Ayhan 🌜
عزیزم حتما برو سونو من خودم تبریزم بهترین سونو گرافی تو تبریز دکتر علی فرجی هستش یعنی عالیه این و به تجربه میگم
0
1401/10/22
سوال کننده
اخه ۴ ساعت راهه منم سرکلاژی هستم و استراحت مطلق میترسم بیام تو جاده😢
0
1401/10/22
مامان بچه ❤
بنظرم نرو
نگران نباش خیلی اینجور دیدم جذب میشن..
ببخشید شما طول سرویکست چند بود ؟ سرکلاژ کردی الان بالاتر نرفته دیگه سرویکست؟
نگران نباش خیلی اینجور دیدم جذب میشن..
ببخشید شما طول سرویکست چند بود ؟ سرکلاژ کردی الان بالاتر نرفته دیگه سرویکست؟
0
1401/10/22
سوال کننده
خودمم اصلا دوست ندارم برم بخدا اصلا حس خوبی ندارم ب رفتن
۲۰ بود عزیزم با سونو واژینال و یه هفته بعدش ۲۱ بود تغییری نکرده بود ولی امروز رفتم سونو ۲۹ بود البته شکمی نمیدونم زیاد شده یا نه اخه میگن شکمی زیاد دقیق نیست
۲۰ بود عزیزم با سونو واژینال و یه هفته بعدش ۲۱ بود تغییری نکرده بود ولی امروز رفتم سونو ۲۹ بود البته شکمی نمیدونم زیاد شده یا نه اخه میگن شکمی زیاد دقیق نیست
0
1401/10/22
مامان بچه ❤
اره شکمی یکم بیشتر نشون میده انگار..انشالله زودی میگیری بغلت.. منم ۲۱ بود خیلی نگرانم..
دعا کن منم بیام بالا
دعا کن منم بیام بالا
0
1401/10/22
سوال کننده
قربونت عزیزم ایشالا توهم به سلامتی بگیری بغلت تا اخر رو بسلامتی بری
نگفتن سرکلاژ کن؟
نگفتن سرکلاژ کن؟
0
1401/10/22
مامان بچه ❤
چرت سرکلاژ شدم تو ۱۴ هفته..
0
1401/10/22
مامان بچه ❤
چرا
0
1401/10/22
سوال کننده
اها خوبه پس خداخودش رحم کنه بهمون 😢
شما درد ندارید؟
شما درد ندارید؟
0
1401/10/22
مامان بچه ❤
درد نه .. یه وقتای انگار ناحیه سرکلاژ یا مقعدم ی تیری میکشه چن ثانیه..
البته منم استراحت مطلقم اگه زیاد راه برم یا سرپا وایسم زیر دلم یکم دردناک میشه
البته منم استراحت مطلقم اگه زیاد راه برم یا سرپا وایسم زیر دلم یکم دردناک میشه
0
1401/10/22
سوال کننده
منم دقیقا همینطوریم البته من بعد سرکلاژ همش عفونت میگیرم فک کنم بیشتر برایه اونه این چند روز هم انقد دکتر رفتم و نشستم و پاشدم تمام بدنم درد میکنه😢
0
1401/10/23
نسیم م
سلام
بچه ها چی میگن؟
چی جذب میشه؟
عدد بطن ربطی به جذب نداره که، کیست نیست که.
بچه ها چی میگن؟
چی جذب میشه؟
عدد بطن ربطی به جذب نداره که، کیست نیست که.
0
1401/10/23
نسیم م
الان دیگه نرو. عددش که بد نیستباز دو هفته دیگه برو سونو
0
1401/10/23
سوال کننده
سلام عزیزم منم همینو میگم ربطی به کیست نداره که☹️
0
1401/10/23
سوال کننده
نمیدونم این دکتره که رفتم گفت برو تبریز دقیقتره خودمم میترسم برم خودم گفتم یه سونویه دیگع تو شهر خودمون برم شاید بهتر باشه😢
0
1401/10/23
مهسا مامان مرسا و هلسا f
نرو الان هوای تبریز وحشتناک سرده راه ها درست و حسابی نیستن
0
1401/10/23
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
زنده باشید ❤️
بله در خاطرم هستید، جان دل در شهرتان پریناتولوژیستی که خودشان سونوگرافی انجام دهند یا سونوگرافی امین معرفی کنند ندارید؟
زنده باشید ❤️
بله در خاطرم هستید، جان دل در شهرتان پریناتولوژیستی که خودشان سونوگرافی انجام دهند یا سونوگرافی امین معرفی کنند ندارید؟
0
1401/10/23
سوال کننده
چرا دکتر عزیز اولین سونوگرافی که رفتم پریناتولوژیست بودن و اینکه تو شهرمون فقط ایشون هستن که اصلا جواب نمیدن خیلی ساده از همه چی میگذره منم اصلا دوست ندارم پیش ایشون برم خیلی ها میگن دقیق نیست بنظر شما برم یه جایه دیگه سونوگرافی نمیشه؟؟
0
1401/10/23
سوال کننده
شهر خودمون گفتن دوتا سونوگرافی هست که تو این هفته سلامت جنین میگیره که من پیش یکیشون رفتم بنظرتون پیش همون یه دکتر دیگه برم کافیه اخه من خیلی میترسم برم تا تبریز بخاطر سرکلاژم
0
1401/10/23
پزشک اوما
متوجه ترستان هستم جان دل، فعلا صبوری کنید و دو هفته دیگر سونوگرافی را در مرکز دیگر تکرار کنید 🌷🌷
0
1401/10/24
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز و اینکه گفته بودین ازمایش قند بدم ازمایشهارو دادم میشه لطف کنید یه نگاه کنید ببینید مشکلی دارم یا نه
0
1401/10/24
سوال کننده

0
1401/10/24
سوال کننده

0
1401/10/24
سوال کننده

0
1401/10/24
سوال کننده
و اینکه عفونت قارچی داشتم تو این ازمایشها عفونت معلوم میشه ببخشید من قرص کلوتریمازول واژینال استفاده میکنم و اینکه صبحا که از خواب بیدار میشم مثل اب ازم میره یعنی امکان داره از کیسه اب باشه؟
0
1401/10/24
پزشک اوما
مامان گل سطح قند خون لب مرز است، حتما جواد قندی را به حداقل برسانید. کم خونی دارید دوز مکمل آهن توسط پزشکتان تنظیم شود.
در این آزمایشات عفونت قارچی مشخص نمیشود از برگه آزمایش ادرار عکس دقیقتر بگیرید تا ببینم
در این آزمایشات عفونت قارچی مشخص نمیشود از برگه آزمایش ادرار عکس دقیقتر بگیرید تا ببینم
0
1401/10/24
سوال کننده
ازمایش پیش خودم نیست دکتر عزیز یعنی از روی این عکس مشخص نیست
0
1401/10/24
پزشک اوما
من نمیتوانم اعداد را دقیق ببینم واضح نیست
0
1401/10/25
سوال کننده

0
1401/10/25
سوال کننده

0
1401/10/25
سوال کننده
ببخشید دکتر عزیز الان جواب ازمایشها بدستم رسید الان مشخصه
0
1401/10/25
سوال کننده
؟
0
1401/10/25
سوال کننده
دکتر عزیز امروز رفتم دکتر و گفتن ازمایش رو هفتا بعد تکرار کنم و اینکه عفونت ندارم و بهم یه قرص دادن فک کنم قرص اهن بود نگفتن چه وقتی بخورم اگه میشه شما راهنمایی کنید و اینکه امپول روگام هم تزریق کردم از بازو مشکلی نداره اخه میگن باید از باسن باشه
0
1401/10/25
سوال کننده

این هم قرصی هست که دادن ببخشید میشع بگید چه وقتی باید خوزد
0
1401/10/26
پزشک اوما
جان دل طی این یک هفته مایعات فراوان بخورید و اصلا ادرار خود را نگه ندارید و آزمایش را تکرار کنید تا به قطعیت وضعیت مشخص شود. آهن آخر شب با فاصله از شیر و چای غذا خورده شود . نگران نباشید روگام در بازو هم قابل تزریق است 🌹🌹
0
1401/10/26
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز بابت پاسگوییتون فقط ببخشید یه سوال دبگه یعنی عفونت دارم اخه گفتن ندارم که و ازمایش قند رو گفتن تکرار کتم بنظرتون ازمایش ادرار رو هم نکرار کنم؟
0
1401/10/26
پزشک اوما
جان دلم کدام آزمایش را گفتند تکرار کنید؟ ادرار؟
0
1401/10/26
سوال کننده
ازمایش قند خون رو گفتن دکتر عزیز گفتن بالاست و این چندروز مراعات کنید اگر بهتر نشد دارو مینویسن
0
1401/10/26
پزشک اوما
عزیزم بنظر من ادرار هم نیاز به تکرار دارد زیرا هم گلبول سفید هم باکتری دیده شده است
0
1401/10/26
سوال کننده
ممنون دکتر عزیز حتما تکرار میکنم فقط امکانش هست بگید اسم ازمایش چیه به ازمایشگاه بگم دیگه نرم دکتر
0
1401/10/26
پزشک اوما
به روی چشم جانم، آنالیز و کشت ادرار انجام گردد ❤️
1
1401/10/26
سوال کننده
خیلی ممنونم دکتر عزیز خدا ازتون راضی باشه ممنون که انقدر صبور هستین❤
0
1401/10/27
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، ممنونم از محبتتون، مرسی که قوت قلب هستید و الهی که همیشه زنده باشید 🌷❤️🌷
0
1401/10/27
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



3049

