سلام دوستان تروخدا اگه میشه جواب بدید از دکتر هم پرسیدم اگه میشه شما هم راهنمایی کنید برایه من اندازه بطن مغز رو گفتن ۱۰ هستش و زیاده تروخدا کی اینطوری بوده و بچش مشکلی نداشته
0
1401/10/18
سوال کننده

0
1401/10/18
سوال کننده
این هم جواب سونومه
0
1401/10/18
😍Sheyda_mom+3 ❤️
فکر میکنم نسیم مامان نیکان بچش همین داخل سونو نوشته بود الان خوبه خوبه شکر خدا،البته دقیق نمیدونم امیدوارم ببینه ج بده
0
1401/10/18
مامان نورا
مگه تو سونو ننوشته نرمال
0
1401/10/18
مامان نورا
دیگه چرا استرس داری
1
1401/10/18
سوال کننده
ممنون عزیزم ایشلا کا جواب بدن😢
0
1401/10/18
سوال کننده
حداکثر نرمال و اینکه قبلا ۷ بوده و الان شده ۱۰ یعنی زیاد شده و گفتن امکان داره زیادتر بشه بخاطر این میترسم
1
1401/10/18
شبنم 👨❤️💋👨
نگران نباش
جنین داره رشد میکنه
سونو بعد حتما کاملا نرماله بیشتر نمیشه
جنین داره رشد میکنه
سونو بعد حتما کاملا نرماله بیشتر نمیشه
2
1401/10/18
سارا کیانی
ان شاءالله که مسئله ای نیست عزیزم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
0
1401/10/18
Samir
سونو داپلر بده عزیزم
0
1401/10/18
سوال کننده
سونو داپلر چیه ببخشید چه فرقب با بقیه سونوها داره؟
0
1401/10/18
سارا کیانی
داپلر مگه برای خونرسانی نیست؟بیشتر برای بچه های ریز دیدم درخواست میشه
0
1401/10/18
سارا کیانی
ایشون بچه شون درشته پیشنهاد ازمایش قند خون دادن
0
1401/10/18
نسیم م
سلام
0
1401/10/18
نسیم م
شما باید حتما با پریناتولوژیست مشورت کنی
0
1401/10/18
Samir
فکرنکنم داپلر فقط برا وزن کم باشه
بررسی دقیق تر داوپلر
بررسی دقیق تر داوپلر
0
1401/10/18
Samir
داپلر
0
1401/10/18
سوال کننده
سلام عزیزم تحت نظر پرناتولوژیست هستم ولی فقط گفتن سه هفته دیگه سونو رو تکرار کن ببخشید شما همونی هستید که مشکل من رو داشت؟
0
1401/10/18
نسیم م
ببخشید پسرم سرماخورده است امروز کلا درگیر بودم نت هم نداشتم درست و حسابی
1
1401/10/18
نسیم م
بله
نیکان منم چنین موردی داشت
نیکان منم چنین موردی داشت
0
1401/10/18
نسیم م
ولی از هفته سی.
من به توصیه پزشکم رفتم ام آر مغز جنین دادم، مهم اینه تو ام آر باقی ساختار مغز سلامت باشه
من به توصیه پزشکم رفتم ام آر مغز جنین دادم، مهم اینه تو ام آر باقی ساختار مغز سلامت باشه
0
1401/10/18
نسیم م
کدوم شهر هستید؟
0
1401/10/18
نسیم م
نه سمیراجان داپلر به این مسأله ارتباطی نداره
0
1401/10/18
نسیم م
نیکان به دنیا که اومد سونوی مغز شد، عدد ۹ بود. یک ماهگی مجدد برای سونو بردم شده بود ۳ و نرمال بود.
بطنهای لترال مغز از جهت هیدروسفالی بودن یا نبودن جنین اهمیت داره،
بطنهای لترال مغز از جهت هیدروسفالی بودن یا نبودن جنین اهمیت داره،
0
1401/10/18
نسیم م
وقتی مایع نخاعی از بطن ها به ستون فقرات تخلیه نمیشه، بطنها بزرگ و برجسته میشن، چون آب رو تو خودشون جمع کردند.
0
1401/10/18
نسیم م
اکثراً بعد زایمان بهبودی دارند مگر در موارد شدید که عدد برسه بالای ۱۵
دکتر من گفت نمیذارم عدد به ۱۵ برسه و هر هفته سونو میشدم که اگر بالا بره، سزارین بشم سریعتر و بچه خارج بشه و کارهای درمانی شروع بشه براش
دکتر من گفت نمیذارم عدد به ۱۵ برسه و هر هفته سونو میشدم که اگر بالا بره، سزارین بشم سریعتر و بچه خارج بشه و کارهای درمانی شروع بشه براش
0
1401/10/18
نسیم م
درواقع این راهکار پزشک من بود
خوشبختانه تو ام آر ساختار مغزی سلامت بود و عدد هم بالا نرفت.
خوشبختانه تو ام آر ساختار مغزی سلامت بود و عدد هم بالا نرفت.
0
1401/10/18
نسیم م
انشاالله بچه شما هم همینه.
توکل به خدا
صحیح و سلامت بغلش کنید
توکل به خدا
صحیح و سلامت بغلش کنید
0
1401/10/18
سوال کننده
ما سقز هستیم کردستان
0
1401/10/18
نسیم م
راستی بچه منم درشت بود، ۲۵ هفته نهصد گرم بود، ۳۵ هفته با وزن سه کیلو به دنیا اومد
0
1401/10/18
نسیم م
آهان گفتم اگر تهرانی بگم کجا بری و چه کنی
0
1401/10/18
سوال کننده
خداروشکر عزیزم ایشلا خدا حفظش کنه خیلی ممنونم بابت راهنماییات بخدا انقد نگرانم دارم میمیرم کارم فقط شده گریه من از اول حاملگی هر بار یه مشکل داشتم یه بار کیست یه بار جفت پایین و سرویکس کم که سرکلاژ شدم و امیدم فقط به سلامت بچم بود بخدا دارم دیونه میشم تروخدا برایه منم دعا کنید بچم سالم باشه 😭
0
1401/10/18
سوال کننده
امکان داره اشتباه پیش بیاد بنظرتون برم یه جایه دیگه سونوگرافی😢
0
1401/10/18
نسیم م
من چندین جا سونو رفتم. فکر کردم اشتباه میکنند. ولی متاسفانه درست بود
0
1401/10/18
نسیم م
جالبه که منم تو بارداری نیکان مردم و زنده شدم
0
1401/10/18
نسیم م
شبها تا صبح اشک میریختم، روزها های های گریه میکردم
0
1401/10/18
نسیم م
میگفتم بچه ام مشکل مغزی داره و کاری هم نمیشه کرد خب. بچه من سی هفته به بالا بود
0
1401/10/18
نسیم م
انقدر نذر و نیاز کردم که نگو
0
1401/10/18
نسیم م
الان خیلی پشیمونم
0
1401/10/18
نسیم م
خودتو اذیت نکن
0
1401/10/18
سوال کننده
واقعا سخته بخدا دارم از قصه دق میکنم چقد خیال بدنیا اومدنو و بازیگوشیاشو کردم بخدا شبوروزم شده دعا خوندن که بچم به موقع و سالم بدنیا بیاد
0
1401/10/18
نسیم م
انشاالله بچه صحیح و سلامته
0
1401/10/18
نسیم م
قشنگ می فهمم چی میگی، از ته دل میفهممت
0
1401/10/18
سوال کننده
ایشلا خدا از دهنتون بشونه خداکنه بچم هیچیش نشه بخدا دیگه هبچی نمیخوام😭
0
1401/10/18
نسیم م
خیلی سخته آدم داغون میشه.
ولی هیچی نیست.
بخدا هیچی نیست
ولی هیچی نیست.
بخدا هیچی نیست
0
1401/10/18
نسیم م
اینجا یکی بود، به اسم فرناز.عدد بچش ۱۸ هم شد
0
1401/10/18
نسیم م
به دنیا اومد، گفت سالمه
0
1401/10/18
نسیم م
بذار تاپیکش رو پیدا کنم برات بفرستم
0
1401/10/18
سوال کننده
ایشلا خدا بچتونو براتون حفظ کنه واقعا خیلی ارومم کردید ❤😢
0
1401/10/18
سوال کننده
برایه من گفت نباید زیادتر بشه وگرنه بده و خیلی سربالا جوابم رو داد که نمیشه هیچکاری هم کرد 😔
0
1401/10/18
سوال کننده
خداروشکر ماله من ۱۰ هم هست خداکنه هیچی نباشه😢
0
1401/10/18
نسیم م
پیدا نکردم متاسفانه
خیلی ناجور خسته ام الان
خیلی ناجور خسته ام الان
0
1401/10/18
نسیم م
صبح میگردم پیدا میکنم برات
0
1401/10/18
نسیم م
واقعیت اینه که از ی عددی بالاتر بره واقعا خوب نیست
0
1401/10/18
نسیم م
از ۱۵
0
1401/10/18
نسیم م
باید چک کنی دایمم
0
1401/10/18
نسیم م
من دو سه روز ی بار رفتم سونو
0
1401/10/18
نسیم م
از بس استرس داشتم
0
1401/10/18
نسیم م
دیگه ۳۵ هفته زایمان کردم
درضمن از هفته ۳۳ مشخص شد بندناف هم گره داره، دو دور هم پیچید دور گردنش
درضمن از هفته ۳۳ مشخص شد بندناف هم گره داره، دو دور هم پیچید دور گردنش
0
1401/10/18
نسیم م
پیرم کرد تا به دنیا اومد
0
1401/10/18
نسیم م
مردم و زنده شدم. قشنگ به دنیا اومد، گریه هم کرد، تا گذاشتنش رو تخت، جیش هم کرد
0
1401/10/18
نسیم م
🤣
0
1401/10/18
نسیم م
میخوام بگم در این حد سلامت بود.
فقط منو کشت تا بیاد
فقط منو کشت تا بیاد
0
1401/10/18
نسیم م
دیگه نگران نباش.
توکلت فقط به خدای بزرگ باشه
توکلت فقط به خدای بزرگ باشه
0
1401/10/18
سوال کننده
ممنون عزیزم ببخشید توهم خسته ای مزاحمت شدم 😢
0
1401/10/18
سوال کننده
چه سخت خداروشکر که سلامته الان نی نی تون خخخ فک کنم فقط میخان مارو بترسونن شیطونا😍
0
1401/10/18
نسیم م
شرمنده بدجور مریضم
0
1401/10/18
سوال کننده
من گفت ۴ هفته دبگه برم ولی زودتر میرم دق میکنم تا اون موقع
0
1401/10/18
نسیم م
به نظر منم حتما هر دو هفته چک کن
0
1401/10/18
سوال کننده
عزیزم ایشلا همیشه سلامت باشه🥰
0
1401/10/18
نسیم م
نباید بالاتر از ۱۵ بشه تو شکم
0
1401/10/18
نسیم م
اگر زودتر به دنیا بیاد، خیلی بهتر هست براش
0
1401/10/18
سوال کننده
خواهش میکنم عزیزم ایشلا خداشفاتون بده شما ببخشید
0
1401/10/18
سوال کننده
اره هر دوهفته حتما میرم😢
0
1401/10/18
نسیم م
تا خدای نکرده داخل شکم کاری از دستت برنیاد
0
1401/10/18
نسیم م
من از هفته ۲۹ یا همون ۳۰ آمپول بتامتازون برای ریه هم زدم
0
1401/10/18
نسیم م
برای همین سلامت بود و دستگاه نرفت
0
1401/10/18
نسیم م
فدات شم.
به منم خبر بده فکرم پیشت می مونه
به منم خبر بده فکرم پیشت می مونه
0
1401/10/18
سوال کننده
خداروشکر منم حتما میزنم ۲۸ هفته به دکترم میگم خدا کنه تا هفته ۳۰ حداقل بیشتر نشه
0
1401/10/18
سوال کننده
حتما عزیزم خیلی ممنون بابت راهنماییات برید استراحت کنید ببخشید مزاحمتون هم شدم🥰
1
1401/10/18
نسیم م
❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘
0
1401/10/18
سوال کننده
شبتون بخیر عزیزم ایشلا که زود خوب میشید🥰😘😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



764

