مصرف نون و برنج و ماکارونی هم کمتر بشه حله
میوه هم میخای بخوری مثلا سیب و پرتقال باهم نخور سیب عصر بخور پرتغال شب
کدو رنده کن بریز تو ماست بخور
کدو سبز ابش بگیر بخور کبابی ودارچین دم کن اینازود میاره پایین
خیلی ممنون از راهنمایی تون
سلام به روی ماهتون مامان گل
اصولا در این موارد بهترین راهکار این است که تحت نظر متخصص تغذیه باشید اما در عین حال رعایت این نکات کمک کننده هست :
1. همچنان از خوردن مواد قندی و شیرینی ها و همچنین بستنی و کیک و دسر و موارد مشابه اجتناب کنید.
2. حتما از حجم هر وعده غذای کم کرده و وعده های غذایی را در طول روز تقسیم کنید.
3. برنج سفید و ماکارونی تا حد امکان به حداقل میزان برسد.
4. نوشابه، دلستر و آبمیوههای صنعتی را مصرف نکنید.
5. میوه و سبزیجات تازه بخورید اما میوه ها نیز در طول روز تقسیم شوند و یکجا تعداد زیادی میوه خورده نشود. میوه های غنی از قند همچون هندوانه، خربزه، طالبی و انگور اصلا نخورید.
6. نان سبوس دار مصرف کنید🌹
خیلی ممنون از محبتتون⚘️❤️
خواهش میکنم عزیزجانم ❤️❤️