منم داشتم عزیز.اصلا نگران نباش.بخاطر رشد بچه و رحمه. دندم میسوخت انگاری
آره مخصوصا وقتایی که زیاد میشینم
اره دقیقا.نگران نباش.اینا طبیعین. به دکترت بگو تو مراقبت بعدیت. تو بارداری هربلایی بگی سر زنا میاد
سلام جانم
مشکلات گوارشی ندارید ؟
مامان گل بنابراین این شرایط میتواند ناشی از بزرگ شدن جنین و رحم و فشار آن بر روی دنده ها باشد اما اگر احیانا با گذشت زمان شدت پیدا کرد و با تغییر موقعیت بهتر نشد یا با علامت های دیگری همچون ورم همراه گشت جهت ارزیابی بیشتر حتماً به صورت حضوری مراجعه کنید🌹🌹
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💜💜