نمیدونم
اخه استفراغ نمیکنه
ولی خیلی اذیته شیرهم که میخوره اذیت میشه
احتمالا رفلاکس پنهان داره دکتر ببر
اره احتمالا رفلاکس پنهان داره.سرش رو بالاتر از بدنش بذارین همیشه
اول اینطور نبود نزدیک یه ماهه اینطوری شده
سلام مامان جان
باید از نزدیک شرایط ارزیابی گردد حتما پیگیری کرده و به متخصص اطفال مراجعه کنید 🌹
شیر خودم و تو شیشه شیر بهش میدم واسه کمکی هم میخوام روزی یه شیشه بهش بدم
سلام پارمیس عزیز 🌹
جهت بررسی و پاسخدهی سوال دوم شما توسط پزشک لطفاً تاپیک جدیدی خطاب به پزشک ایجاد کنید.