خب چهارتا قاشق غذاخوریشم میدی؟
کی شروع کردی غذای کمکی رو؟
یک ماهه شروع کردم
آره همش میدم بهش
اگه میخوره که بده نوش جونش
زیاد نیس؟
روزی یکبار فرنی
یکبار هم سوپ بهش میدم
آخه دیدم میگن
مثلا روزی ۲ بار فرنی ۲ بار سوپ میدیم به بچهامون
مقدارش رو کم کن یبار صبح بده یبار ظهر یبار شب چهار پنج تا ق غ خودش
لاوین 4 تا قاشق رو یجا میخوره یا تو چند وعده میدی بهش؟
بیچاره تا چند ساعت چیزی نمیخوره دیگه
خودمم حس میکردم زیاده برای یه دفعه
رقیه شکل فرنی اوکیه؟
حس میکنم یه چیزی کمه
ن عزیزم اوکیه
کم کم اضاف کن بهش مواد
رفلاکس نداره؟
رفلاکس نداره
وزن اضاف نمیکنه
خب ببین مغزیجات پودر کن بریز تو غذاهاش و دسراش بعده پخت
بادام گردو پسته بادام هندی فندق کنجد نارگیل
ب غذاهاش یا کره یا عصاره قلم اضاف کن