شیر کمتر بده به دفعات بیشتر
وقتی شیرمیدی ده دقیقه حالت عمود نگهش دار
هرچی بخوره؟
مگه جز شیر چیز دیگه هم میخوره؟؟؟
مقدار شیری که بهش میدید رو کمتر کنید و اینکه درمورد شیر خشک ازدکتر مشورت بگیرید شاید نیاز به تعویض داشته باشه
عزیزم مبارک باشه قدم نو رسیده
تا جایی که میتونی تلاشتو بکن بهش شیر خودتو بده احتمالا شیر خشک بهش نمیرسه
تو یک روز که مشخص نمیشه شیر داری یا نه
حداقل یه پونزده روز شیر خودتو بده ببین وزنگیریش چطوره
اگه دویست گرمم اضافه کرده باشه یعنی شیر داری شیرتم خوبه
شیر ندارم دارم همش میدوشم و میزارمش مک بزنه ولی ندارم
هر دوساعت ۱۵ سی سی میدم بالا میارش
سلام به روی ماهتون مامان جان
قدم نورسیده مبارکتان باشد ❤️
اگر حجم زیادی. شیر بالا می آورد به متخصص اطفال مساله. را گزارش دهید، برای شروع جریان شیر سینه هم تلاش خود را بیشتر کنید و مکررا از سینه در هر نوبت مکش انجام شود با شیردوش برقی سینه ها را بدوشید. زیر جریان آب گرم ماساژ دهید. همسرتان به جای نوزاد عمل مکش را انجام دهند و مایعات بیشتر بخورید.
عزیزم شیردوش برقی خیلی خوبه
بچه هر چی بیشتر مک بزنه زودتر جریان پیدا میکنه منم روز اول آغوز بود به زور فشار میدم یه شیر سفت و غلیظ بود ولی بعد از دو سه کم کم جریان پیدا کرد
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی 🌹🌹