برای سن شما هردو زیاده به متخصص قلب و عروق مراجعه کن
خانم دکتر همیشه هم فشار خونم ۱۲ هست امروز برای اولین بار فشارم ۱۳ بود
با این دستگاه خونگی ها میگیری؟
اونا خطا دارن ....
من با اونا میگرفتم میزد ۱۴ رفتم دکتر گرفت گفت نرماله ...
ولی کلا در صورت فشار خون بالا گریپ فروت مصرف کنید
سلام نازنینم
بله فشارخون بالا است، حتما مایعات فراوان بخورید در حدی که مکررا به سرویس بهداشتی بروید، خیار بدون نمک بخورید اگر فشار پایین نیامد به اورژانس بیمارستان جهت کنترل فشار خون مراجعه کنید 🌹
خانم دکتر مهربون فشارمو دوباره گرفتم ۱۲ رو ۸
ضربان قلب ۸۴
هنوز یکم سردردم
خانم دکتر باید این موضوع رو پیگیری کنم یا طبیعیه؟ چون امروز یکم استرسم داشتم
جان دلم شرایط الان خوب است همان اقداماتی که گفتم را انجام دهید تا با افزایش خروجی ادرار فشار کنترل شده و شرایطتان باثبات گردد فعلا هم تا چند. روز آینده منظم در طی روز فشارخون را کنترل کنید اگر تکرار شد بررسی لازم است
چشم خیلی خیلی از شما ممنونم بابت پاسخگوییتون از نگرانی در اومدم خدا خیرتون بده اجرتون با حضرت زهرا❤️❤️
چشم هاتون بی بلا گل من، ممنونم از دعای زیباتون و امیدوارم که در پناه امن خدا باشین 💜💜