سلام🌹
از 14 تا تخمک بهم پیامک زدن گفتن 6 تا جنین 3 روزه اوکی شده.
راستش ناراحت شدم نگرانم جنین 3 روزه خوب نباشه
بهم نگفتن که کیفیت جنین ها گرید چند هستش
بیمارستان چرا گفته 4 هفته بعد از پیامک بیاین کارت جنین تحویلتون بدیم؟؟؟ چرا ایقد دیر 😔
الان باید لاپاراسکوپی کیست شکلاتی کنم بعد از عید میتونم انتقال بدم جنین هارو
پرسش (1401/09/30):
جنین فریز شده 3 روزه یا 5 روزه بهتره
5907
21
1401/09/30
سوال کننده
0
1401/09/30
سوال کننده
32 سالمه و بچه ندارم
کیست شکلاتی 8 سانتی دارم که باید لاپاراسکوپی کنم
کیست شکلاتی 8 سانتی دارم که باید لاپاراسکوپی کنم
0
1401/09/30
سوال کننده
همسرم با مورفولوژی 1 هستش
حرکت و تعداد اسپرماش خوب بود
حرکت و تعداد اسپرماش خوب بود
0
1401/09/30
سوال کننده
شرایطم بالا نوشتم 👆
0
1401/09/30
مامان محمد حسین
خدا بخواد سه روزه یا گرید c هم میگیره و مثبت میشی
خدا نخواد صد بارم ۵ روزه و گریدa انتقال بدی بازم نمیگیره!
توکلت به خدا باشه ایشالله ک مثبت میشی
من یه ۵ روزه انتقال داده بودم با یه ۳ روزه
خدا نخواد صد بارم ۵ روزه و گریدa انتقال بدی بازم نمیگیره!
توکلت به خدا باشه ایشالله ک مثبت میشی
من یه ۵ روزه انتقال داده بودم با یه ۳ روزه
3
1401/09/30
🌈 مامان نلین🌈 ...
بسلامتی عزیزم اصلا نگران نباش
من کلا سه تا جنین داشتم دو روز بعد پانکچر ز زدن بیا برای انتقال
گفتن دو روزه هستن دوتاش کیفیتش خوب بود یکیش ضعیف
همین الان جواب ازمایشمم اومد خداروشکر مثبت شدم
خدا بخواد میگیره
من کلا سه تا جنین داشتم دو روز بعد پانکچر ز زدن بیا برای انتقال
گفتن دو روزه هستن دوتاش کیفیتش خوب بود یکیش ضعیف
همین الان جواب ازمایشمم اومد خداروشکر مثبت شدم
خدا بخواد میگیره
0
1401/09/30
سوال کننده
خیلی دپرس شدیم با شوهرم
خدا کنه همه چیز خوب پیش بره
خدا کنه همه چیز خوب پیش بره
2
1401/09/30
سوال کننده
چقد عالی امیدوار شدم
خداروشکر خوشحال شدم برات عزیزم
تبریک میگم😍😍😍😍
خداروشکر خوشحال شدم برات عزیزم
تبریک میگم😍😍😍😍
1
1401/09/30
آرتیا بابایی زندگیمه
الهی که خدا برات بخواد و دامنت سبز بشه
0
1401/09/30
سوال کننده
ممنونم عزیزم لطف دارین سلامت باشین❤️🌹🌹
1
1401/09/30
فاطمه 💕
عزیزم مبارک باشه ❤️😍😍🤩
خیلیییییی خوشحال شدم
خیلیییییی خوشحال شدم
0
1401/09/30
فاطمه 💕
عزیزم ان شاالله که خدا بخواد و با همین جنین ها مامان بشی فقط نگران نباش و از خدا بخواه
0
1401/09/30
سوال کننده
ممنون عزیزدلم لطف دارین
همچنین برا شما بهترین ها رقم بخوره
همچنین برا شما بهترین ها رقم بخوره
1
1401/10/01
پزشک اوما
سلام عزیزجانم ❤️
نگران نباشید جنین 3 روزه هم خوب است روال را تحت نظر مرکز خود جلو ببرید و به خدا انتقال داشته باشید، در مورد زمان انتقال هم برحسب شرایط شما باید تصمیم گیری شود
نگران نباشید جنین 3 روزه هم خوب است روال را تحت نظر مرکز خود جلو ببرید و به خدا انتقال داشته باشید، در مورد زمان انتقال هم برحسب شرایط شما باید تصمیم گیری شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




