سلام وقت بخیر من حدود ۳ ماه درگیر آنفولانزا هستم و الان ریزش مو بسیار بسیار شدیدی پیدا کردم چه مکملی استفاده کنم؟ آیا نیاز به آزمایش هست یا خیر؟ با مکمل اوکی میشم؟ممنون میشم راهنمایی کنین😔😔😔
3
1401/09/30
atefe k
منم بعد کرونا همینطور شدم
با امپول بیوتین بپانتین و قرص هیرتامین خوب شدم
شش تاامپول و دو دوره قرص
با امپول بیوتین بپانتین و قرص هیرتامین خوب شدم
شش تاامپول و دو دوره قرص
0
1401/09/30
....... ...
۳ماهه انفلانزا داری ؟ 🙄😳
چطوری ؟
چطوری ؟
0
1401/09/30
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1401/09/30
سوال کننده
خوب میشم دوباره مریض میشم
0
1401/09/30
سوال کننده
😂😂
0
1401/09/30
سوال کننده
دیروز خوب شده بودم الان دوباره آبریزش بینی و سرفه و گلو درد و هوووووووف😭
0
1401/09/30
atefe k
سیستم ایمنی بدنت ضعیف شده
ایموننس بگیر بخور اول
بعدم امپولارو شروع کن
ایموننس بگیر بخور اول
بعدم امپولارو شروع کن
0
1401/09/30
....... ...
سه ماهه ؟
واااا
امکان نداره یه ادم سه ماه انفلانزا بگیره
واااا
امکان نداره یه ادم سه ماه انفلانزا بگیره
0
1401/09/30
....... ...
من سه روز گرفتم زیر سرم و تو بیمارستان و کلی امپول زدم
0
1401/09/30
donya askari
نه برو پیش پزشک پوست ومو برات آزمایش بنویسه آزمایش تیروئید و ویتامین Dو کم خونی بعد بهت دارو میده منم بعد کرونا موهام رفته بود تو عاز خواب آزمایش دادم دکتر بهم قرص زینک و ویتامین Dو یه روغن داد .خودمم روغن کندش استفاده میکنم برای موهام با شامپو گیاهی که از عطاری میگیرم شامپو حق یار اسمشه
0
1401/09/30
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
یک چکاپ کامل انجام دهید تا از نظر عملکرد هورمونی و سطح کم خونی و. زینک چک شود و بعد آگاهانه روال درمان تعیین گردد ، فعلا مکمل هایی مانند آمپول بیوتین بپانین، سیستئین، هیرویت میتوانید شروع کنید 🌹
یک چکاپ کامل انجام دهید تا از نظر عملکرد هورمونی و سطح کم خونی و. زینک چک شود و بعد آگاهانه روال درمان تعیین گردد ، فعلا مکمل هایی مانند آمپول بیوتین بپانین، سیستئین، هیرویت میتوانید شروع کنید 🌹
0
1401/10/01
سوال کننده
آره متاسفانه شدیدا ضعیف شده
0
1401/10/01
سوال کننده
آره تا خوب میشم برادر شوهرم یا بچه هاش مریض میشن منم دوباره شروع میشه همسایه ایم واسه همین
0
1401/10/01
سوال کننده
هرکسی یه سرفه کوچیک کنه من فرداش درگیرش میشم
0
1401/10/01
سوال کننده
قبلا سیستم ایمنی بدنم خیلی بالا بود
الان اومده پایین برا همین
الان اومده پایین برا همین
0
1401/10/01
سوال کننده
اوکی عزیزم ممنون
0
1401/10/01
سوال کننده
سلام عزیزم
ممنون خانم دکتر گل
حتما چکاپ کامل میدم
مکمل هیرویت گرفتم امروز شروع کردم
ممنون خانم دکتر گل
حتما چکاپ کامل میدم
مکمل هیرویت گرفتم امروز شروع کردم
0
1401/10/01
سوال کننده
ممنون از پاسخ هاتون❤❤
1
1401/10/01
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیز مهربانم ❤️زنده باشید و اميدوارم خیلی زود نتیجه مطلوب بگیرید 🌹🌹
0
1401/10/01
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/10/01
سوال کننده
ممنون فداتشم😍😍😘😘😘
0
1401/10/02
پزشک اوما
سلامت باشید جان من🌸
0
1401/10/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- هرکی منو میشناسه بیاد یه سلامی بکنه😂
- لکه بینی ۱۱ روز زودتر از موعد
- حوصله ام سر رفته کسی بیدار نیست؟
- فکرم درگیره نمیدونم چکار کنم ....😔😔
- اصفهانی ها یه لحظه تشریف بیارین ممنون😄
- کی بیداره حوصله ام سررفته
- بیبی چک منفی ۵روز قبل موعد
- از رفتارم با شوهرم ناراحتم
- بچها این قرص برا چیه
- سلام خانوما دوستم یه هفته پریوده میگه چیکار کنم زود خوب شم



409

