سلان فاطمه جان ان شالله اینبار همونی بشه ک ته دلت میخای
سلام عزیزم ممنون توکل به خدا
سلام عزیزم ممنون توکل به خدا
فاطمه پروفایلتم عوض کن ی چیز جدید بزار ..
همچیو نو کن و ب گذشته اصلا فک نکن
ن گم نمیشی با اون هفت نیم سال اقدام جلو اسمت من همیشه تو یادم میمونه😂
سلام عزیزم ، من هم یه مدت نسبتا ۳ ساله اقدام بودم ، دیگه آخرین پزشکی که رفتم بهم گفتن ، الکی دور نچرخ توی مطب ها و فقط برو پیش دکتر شرافت ، به نظر دکتر شرافت توی اصفهان حرف اول رو میزنه . البته من قبل از اینکه برم باردار شدم ، منتها البته هنوز توی سونو هیچی پیدا نبوده و بهم گفتن تکرار کن .
بعد سقطم فقط رفتم پیش شرافت مژگان البته واسم آزمایش نوشت و فرستادم پیش دکتر شاکریان واسه ایمنی بدنم دیگه نرفتم پیششون
سال ۹۹ بود آذر دیگه دکتر نرفت نه فقط پیش اون کلا نرفتم
میترا شرافت ک سر بزرگمهره؟
مژگان شرافت ، آره محدوده بزرگمهره