سلام عزیزم
به نظرم عرقیات سنتی رو با داروهای شیمیایی استفاده نکن، بدنت رو بهم میریزه، مخصوصا شما که بارداری عرقیات احتیاط و منع مصرف دارن.
انشالله انسولین با دوز مناسب تنظیمش میکنه نگران نباش.
به جای عرقیجات ، گریپ فروت بخور و انسولینت رو طبق نظر دکتر مصرف کن . منم دیابت بارداری دارم . البته فقط قند یک ساعت بعد از صبحانم بالاست و انسولین هم مصرف میکنم
سلام مامان جان به روی ماهتون
برقرار باشید ❤️
خیر حتی در طب سنتی هم مصرف آن توصیه نمیشود خصوصا اینکه از عوارض و اثرات آن روی جنین و بارداری اطلاعات کافی در دست نیست، تحت نظر متخصص تغذیه ریم غذایی را شروع کنید و دوز انسولین با نظر متخصص غدد تنظیم گردد 🌹