سلام خانم دکتر وقتتون بخیر
من از اول بارداری تا تقریبا هفته ۲۰ استفراغ و حالت تهوع داشتم اما با خوردن قرص دمیترون قابل کنترل بود اما چند هفته ای بود که تقریبا خوب شده بودم اما دیروز تا حالا حالت تهوع شدیدتری گرفتم و هر از گاهی هم حالت دلپیچه دارم یکم نگران شدم به نظر شما مشکلی هست من چی کار کنم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



266
1401/09/22


