سلام خانم دکتر عزیز وقت بخیر...
۱۷مهر زایمان کردم قرار بود زایمانم طبیعی باشه تا ۹سانت رحم و باز کردن متوجه شدن نوزاد به عرض چرخیده بردن سزارین انجام دادن تا ۴۰روز کم و بیش خونریزی داشتم بعدش قطع شد..الان من چندروزه لکه بینی دارم در حد دوسه قطره و فعلا پریود نشدم دخترم شیرخشک میخوره چون شیرم خیلی کم بود الانم موقع خوابیدن و بیدار شدن سرگیجه دارم و اصلا اشتها ندارم ممکنه از عوارض زایمان باشه یا دوباره برم دکتر و اینکه فقط اسید فولیک و ویتامین E دادن بهم
پرسش (1401/09/22):
لکه بینی بعد از زایمان
530
18
1401/09/22
سوال کننده
0
1401/09/22
Sahar R
منم امروز 40 روز از سزارینم میگذره هنوز لکه بینی دارم. بهم گفتن زینک مصرف کن و تا 60 روز هم لکه بینی طبیعیه انگار
0
1401/09/22
سوال کننده
آهان ممنون عزیزم ترسیدم
0
1401/09/22
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 🌹🌹
عزیزم لکه بینی تا حتی 60 روز بعد از زایمان طبیعی در نظر گرفته می شود، جلوگیری مطمئن داشتید؟
تالاسمی مینور دارید؟
وقتتون بخیر 🌹🌹
عزیزم لکه بینی تا حتی 60 روز بعد از زایمان طبیعی در نظر گرفته می شود، جلوگیری مطمئن داشتید؟
تالاسمی مینور دارید؟
0
1401/09/23
سوال کننده
بله خانم دکتر جلوگیری داشتم.ن کمخونی نداشتم
0
1401/09/23
سوال کننده
امروزم ۵تا۶ قطره خون اومده فکر کردم پریود شدم ولی اصلا خبری نشد
0
1401/09/23
پزشک اوما
عزیزم صبوری کنید اگر پریود شروع نشد و لکه بینی ها از ابتدای زایمان تاکنون بیشتر از 69 روز طول کشید سونوگرافی انجام دهید.
چرا پس. فولیک اسید تجویز شده حتما از پزشکتان جوبا شوید اگر تالاسمی مینور ندارید آهن شروع شود
چرا پس. فولیک اسید تجویز شده حتما از پزشکتان جوبا شوید اگر تالاسمی مینور ندارید آهن شروع شود
1
1401/09/23
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز 🤗خدا قوت
0
1401/09/23
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ، الهی که زنده باشید ❤️❤️
0
1401/09/23
پزشک اوما
stk: |~|11|~|158_col
0
1401/09/24
سوال کننده
خسته نباشید خانم دکتر الان من دوماه و ۴روز میشه زایمان کردم دیروز لکه بینی تقریبا زیاد بود گفتم دارم پریود میشم..امروز دوباره در حد سه چهار قطره خون بود بی بی چک استفاده کردم منفی بود بنظرتون فردا برم دکتر یا عادیه
0
1401/09/25
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم ، تا شنبه صبر کنید اگر خونریزی در حد و اندازه پریود شروع نشد اول آزمایش خون جهت رد بارداری انجام دهید، اگر منفی بود بعد مراجعه کنید 🌹
0
1401/10/01
سوال کننده
خانم دکتر عزیز خسته نباشید دکترم گفت بخاطر کمخونی شدید بعد زایمان لکه بینی دارمو خون پریودی نمیاد.تقویتی و قرص مارولین تجویز کرد گفت تا ۷روز بخور قطع کن پریود شی الان من دو روز خوردم روز سوم یادم رفت امروز قرص خوردم...الان من دوباره از اول ۷روز شروع کنم یا ادامه بدم
0
1401/10/01
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
زنده باشید 🌹
ادامه دهید نیازی به مصرف از روز اول نیست
زنده باشید 🌹
ادامه دهید نیازی به مصرف از روز اول نیست
1
1401/10/01
سوال کننده
ممنون خانم دکتر خسته نباشید 🌹🌹
0
1401/10/02
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من، برقرار و سلامت باشید
0
1401/10/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی




