سلام دکتر
وقت بخیر...جواب سونوی ان تی من رو میشه تفسیر کنید لطفا؟
همه چیز خوبه؟
پرسش (1401/09/13):
جواب سونوگرافی NT و NB
1215
65
1401/09/13
سوال کننده
0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/13
سوال کننده

0
1401/09/13
سوال کننده
دکتر جنسیتش از روی عکس اصلا مشخص نیست؟
0
1401/09/13
مامان ی خانم کوچولو
سلام مبارکه.آخر سونودادی؟
0
1401/09/13
mahoor .
ان تی ۱.۳۲ که عالیه
استخوان بینی یا همون ان بی هم دیده شده
استخوان بینی یا همون ان بی هم دیده شده
0
1401/09/13
مامان ی خانم کوچولو
همه چیش خوبهج
0
1401/09/13
مامان ی خانم کوچولو
جفتت پایینه که به مرور زمان میره بالافعلا رعایت کن
0
1401/09/13
خانم گل .
سلام سونوت نرماله
فقط جفتت پایینه ک باید مراعات کنی ک بره بالا
فقط جفتت پایینه ک باید مراعات کنی ک بره بالا
0
1401/09/13
سوال کننده
سلام گلم...
بالاخره بله😅
بالاخره بله😅
0
1401/09/13
سوال کننده
اخی خداروشکر
0
1401/09/13
سوال کننده
اهاا..
0
1401/09/13
سوال کننده
مرسی قربونت برم
0
1401/09/13
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
جنسیت حدس نزد؟
0
1401/09/13
سوال کننده
نه
0
1401/09/13
خاتون چشم عسلی 👨👩👦👦
چ جدیدا ان تی ها نامرد شدن نمیگن😅
قبلا میگفتن
برامنم یادمه نگفت
قبلا میگفتن
برامنم یادمه نگفت
0
1401/09/13
خانم گل .
فدات
0
1401/09/13
سوال کننده
اوهوم😅😅🤦♀️
0
1401/09/13
ریحان 🎀
سلام عزیزم به نظر من دختره
0
1401/09/13
ریحان 🎀
😘😘
0
1401/09/13
mah🌙 Liam's mom
شومبولش خوابیده ولی من میگم پسره😍
1
1401/09/13
سوال کننده
مرررسی از همه اساتید😅
0
1401/09/13
zahra rad
😂
0
1401/09/13
mah🌙 Liam's mom
🤣🤣🤣 بچه رو حس نبود .تیز نیس مثل پسرم😜
0
1401/09/13
سوال کننده
خدا نکشتت😅🙈
0
1401/09/13
کیانا مامان دلین 💛✨
سلام همه چیش خوبه فقط جفت پایینه، جنسیت هم دختره فک کنم چون ازمنم اینحوریه دکتر گفت دختره😍
0
1401/09/13
soheila (مامانِ سپنتا)
دختر هستش
0
1401/09/13
soheila (مامانِ سپنتا)
مبارکت باشه عزیزم به سلامتی زایمان کنی
0
1401/09/13
maryam gh
بچتون سالمه و دختره قطعا
0
1401/09/13
سوال کننده
مرسی گلم
1
1401/09/13
سوال کننده
مرسی گلم
0
1401/09/13
سوال کننده
ممنون عزیزم...ولی چطور انقدر قاطع گفتی دختره؟؟؟🤔😅
0
1401/09/13
آهید اکبری
من اطلاعات چندانی ندارم
اما بهش میاد پسر باشه
اما بهش میاد پسر باشه
0
1401/09/13
mah🌙 Liam's mom
وقتی من میگم پسره یعنی پسره😡
0
1401/09/13
mah🌙 Liam's mom
شومبول داره . رو چه حسابی میگین دختره ؟
شومیولشو زیر سوال نبرین . عکس به این واضحی .
بعد من متخصص سونوگرافی هستم😏
شومیولشو زیر سوال نبرین . عکس به این واضحی .
بعد من متخصص سونوگرافی هستم😏
0
1401/09/13
سوال کننده
مهلا مطمئنی؟؟؟؟
برو تعیین جنسیت دختر باشه ۱۰۰ باید بدیااا😅😅
برو تعیین جنسیت دختر باشه ۱۰۰ باید بدیااا😅😅
0
1401/09/13
mah🌙 Liam's mom

بفرما .با رسم شکل شومبول و زیر شومبول
0
1401/09/13
mah🌙 Liam's mom
ان شاالله هر چی هست سالم باشه و سلامت دنیا بیاد . به نظر من که پسره
0
1401/09/14
سوال کننده
اون مگه پاهاش نیست؟🤔🤔
0
1401/09/14
پزشک اوما
سلام مامان جان
در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین، ان تی، حجم مایع آمنیوتیک و ضربان قلب آن در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست. در مورد جفت اما جایگاه آن لولایینگ یعنی حاشیه ای گزارش شده است که نشان میدهد اندکی به دهانه رحم نزدیک است. در چنین مواردی در اغلب مواقع با افزایش سن حاملگی و بزرگ شدن رحم، دیواره های آن کشیده شده و بنابراین جفت نیز به سمت بالا کشیده می شود و مشکلساز نخواهد شد اما فعلا میزان استراحت خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید. نزدیکی و دخول کامل متوقف شده و همچنین شخص شما به ارگاسم نرسید. مهم ترین نکته نیز این است که با وجود طبیعی بودن NT باید منتظر نتیجه بخش خون غربالگری نیز باشیم تا بتوان تفسیر دقیق انجام داد.
در مورد جنسیت نیز، در این سن قابل تشخیص نیست 🌹🌹
در سونوگرافی شما تمام موارد بررسی شده از جمله وضعیتجنین، ان تی، حجم مایع آمنیوتیک و ضربان قلب آن در محدوده نرمال قرار دارد و از این بابت جای نگرانی نیست. در مورد جفت اما جایگاه آن لولایینگ یعنی حاشیه ای گزارش شده است که نشان میدهد اندکی به دهانه رحم نزدیک است. در چنین مواردی در اغلب مواقع با افزایش سن حاملگی و بزرگ شدن رحم، دیواره های آن کشیده شده و بنابراین جفت نیز به سمت بالا کشیده می شود و مشکلساز نخواهد شد اما فعلا میزان استراحت خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. از انجام دادن کارهای سنگین و بلند کردن وسایل با وزن بالا اجتناب کنید. پیاده روی طولانی نداشته باشید. نزدیکی و دخول کامل متوقف شده و همچنین شخص شما به ارگاسم نرسید. مهم ترین نکته نیز این است که با وجود طبیعی بودن NT باید منتظر نتیجه بخش خون غربالگری نیز باشیم تا بتوان تفسیر دقیق انجام داد.
در مورد جنسیت نیز، در این سن قابل تشخیص نیست 🌹🌹
0
1401/09/14
mah🌙 Liam's mom
نخیر شومبولشه
1
1401/09/14
سوال کننده
ممنون از توضیحات کامل و بی نقصتون دکتر
اما یک سوال اینکه من از۱۰ هفته تقریبا نزدیکی داشتم و خداروشکر بعدش کمردرد یا لکه بینی نداشتم
الان باید نزدیکی رو کامل متوقف کنم؟یا اینکه دخول عمیق نداشته باشم و به ارگاسم نرسم؟
اما یک سوال اینکه من از۱۰ هفته تقریبا نزدیکی داشتم و خداروشکر بعدش کمردرد یا لکه بینی نداشتم
الان باید نزدیکی رو کامل متوقف کنم؟یا اینکه دخول عمیق نداشته باشم و به ارگاسم نرسم؟
0
1401/09/14
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من💗💗باتوجه به شرایط جفت بهتر است اصلا رابطه و دخول نداشته باشید
0
1401/09/14
soheila (مامانِ سپنتا)
عزیزم سونوگراف که کور نبوده شومبول به این واضحی که دوستمون گفتن رو ندیده و بهت نگه پسر هست 😂😂😂😂😂
0
1401/09/14
soheila (مامانِ سپنتا)
اونم پاش هست
0
1401/09/14
mah🌙 Liam's mom
عمراااا اون پاش باشه .سونوگراف ها هم به دلایلی جنسیت رو نمیکن
0
1401/09/14
mah🌙 Liam's mom

ایشون پسر شومبول طلامه 😍. الان اون پاشه؟😐
0
1401/09/14
سوال کننده
نمیدونم والا...من سردر نمیارم زیاد😅
0
1401/09/14
سوال کننده
تشکر دکترجان
به چه مدت؟
به چه مدت؟
0
1401/09/14
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم فعلا تا سونوگرافی آنومالی اسکن متوقف کنید تا وضعیت جفت در آن زمان تعیین گردد❤️
1
1401/09/14
سوال کننده
ممنون از لطف بی کرانتون❤🙏
1
1401/09/15
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان مهربان و آگاه ❤️❤️
1
1401/09/15
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/09/15
سوال کننده
🥰❤🙏
1
1401/09/15
پزشک اوما
💜🌹💜🌹
0
1401/09/15
soheila (مامانِ سپنتا)
اگه پسر باشه در جا میگن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سونوگرافی 35 هفته بارداری
- تفسیر سونو غربالگری اول
- تفسیر سونو و ازمایش غربالگری اول
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی
- سلام آیا سونو مشکل داره ؟؟؟
- سونو واژینال طول سرویکس در سی هفته
- شرایط سونو واژینال چجوریه
- کسی بیداره عایاااا؟ میخوام برم ازمایش هورمونی بدم بیاین کمک سوال دارم😂😂😂
- سونو تشکیل قلب
- لطفا سونوی منو تفسیر کنید خانم دکتر عزیزم




