سلام وقتتون بخیر پسر من موقع خواب خیلی سرشو چپ راست میکنه تند تند در یه دقیقه شاید ده بار اینکار بکنه شاید بیشتر و این که تو خواب خیلی مواقع چشم و دهن و دماغشو میماله قیافشو جمع میکنه
ولی پوست صورتش دونه یا قرمزی نداره که بگم میخاره
تازه هم یاد گرفته تو بیداری کف دار تف کنه ولی نه همیشه بعضی وقتا
حساسیت نداره .شیرش ببلاک ای آر هست رفلاکسش کاملا کنترل شده هست
دو سه روز پیشم برده بودم دکتر تگاه کرد گوشاش چرک یا التهاب نداره
پرسش (1401/09/12):
بد خوابی نوزاد سه ماه و ۱۶روزه
339
69
1401/09/12
سوال کننده
0
1401/09/12
kimiya bijan
شاید داره لثه سفت میکنه ،اذیته.
0
1401/09/12
سوال کننده
نمیدونم که بلد نیستم 😂☹️ولی نگاه کردم چیزی هس نکردم من
0
1401/09/12
سوال کننده

0
1401/09/12
سوال کننده

0
1401/09/12
سوال کننده
اینم لثه اش
0
1401/09/12
باران .
دقیقا پسر منم خیلی سرشو چپ و راست میکنه حتی موقع شیر خوردن دکتر گفتش بخاطر رفلاکسه
0
1401/09/12
باران .
زیر گردنش دونه نزده و قرمز بشه؟
0
1401/09/12
سوال کننده
اخه این دیگه نه رفلاکس پنهان داره نه پیدا
تمام علایمش قطع شده
تمام علایمش قطع شده
0
1401/09/12
سوال کننده
نه هیچی هیچی بچه رودیونه کردم اونقدر بدنشو وجب به وجب گشتم
0
1401/09/12
باران .
پسر منم علایمش قطع شاه ولی اب یا چیز ابکی که میدمـبهش موقع قورت دادنـمیبینم هنوز اذیته انگار سختشه قورت بده
0
1401/09/12
سوال کننده
موقع شیر خوردن اونجوری نمیکنه ها
0
1401/09/12
باران .
این یعنی هنوز رفلاکس باهاشونه
شما شیر خشک ای ار میدی علایمشو نمیبینی اگه شیر رقیق بدید معلوم میشه هنوز رفلاکس داره یانه
شما شیر خشک ای ار میدی علایمشو نمیبینی اگه شیر رقیق بدید معلوم میشه هنوز رفلاکس داره یانه
0
1401/09/12
سوال کننده
الهی بچه ها اسیرن طفلکی ها
0
1401/09/12
باران .
نه پسرمن حتی موقع شبر خوردن هم همین کارشه حتی شب تاصبح
0
1401/09/12
سوال کننده
اره شاید حق با تو باشه
0
1401/09/12
سوال کننده
لثشو دیدی ؟التهاب دارع
0
1401/09/12
سوال کننده
؟؟؟
0
1401/09/12
باران .
شیر خودمو نخورد بخاطر این بیقراریش
0
1401/09/12
باران .
عین پسر شماس ...خیلی اب از دهنش میره مدام دستش تو دهانشه
0
1401/09/12
سوال کننده
عکسو میگم که بالا فرستادم 😂
0
1401/09/12
باران .
پسرتون خوب وزن میگیره؟من مراقبت ۴ماهگی بردم ۶١٠٠بود
0
1401/09/12
سوال کننده
پسر منم شیرمو نخورد
0
1401/09/12
باران .
اهان😁 من از لثه سر درنمیارم بخدا
0
1401/09/12
سوال کننده
قبلا اپتامیل میخورد خیلی خوب وزن میگرفت از وقتی ببلاک ای ار میخوره وزنش انگار استوپ کرده دو سه روز پیش برده بودم دکتر توی دوسه هفته هنو ۶۸۰۰هست
0
1401/09/12
سوال کننده
😂😂😂عین خودم ناشی هستی
0
1401/09/12
باران .
خیلی شیر بد میخوره و بی اشتهاس نهایتا اگه تو ٢۴ ساعت ۵٠٠یا ۶٠٠تا شیر بخوره
0
1401/09/12
سوال کننده
پسر من سر شبر خوردن منو دق میده خیلی بد اشتها هست
0
1401/09/12
باران .
ای ار کلا رژیمیه زیاد وزن نمیده
0
1401/09/12
سوال کننده
بیا اینم شانس مایه 😂
0
1401/09/12
باران .
بخدا دیوونه شدم ازمایش عفونت ادراری هم ازش گرفتم گفتم نکننه بی اشتهاییش بخاطر عفونت باشه
0
1401/09/12
سوال کننده
نه بابا معلومه سالما مرض دارن فقط
0
1401/09/12
باران .
فقط یه کم دفع کلسیم داشت حالا نمیدونم بخاطر شیره که میخوره یا خدای نکرده سنگه امروز نوبت سونو گرفتم ببرمش
0
1401/09/12
باران .
والا😝
0
1401/09/12
سوال کننده
ایشالله بخاطر شیر هست
0
1401/09/12
باران .
شما غذا کمکی شروع کردید؟
0
1401/09/12
سوال کننده
نه هنو چهار ماه تمام میشه شروع کرد اونم اگه دکتر بگه
0
1401/09/12
باران .
من فرنی میدم با شیر خشک
امروز هویج و سیب زمینی و یه وبرنج پختم میکس کردم باشیر خشک قاطی کردم دادمش
امروز هویج و سیب زمینی و یه وبرنج پختم میکس کردم باشیر خشک قاطی کردم دادمش
0
1401/09/12
سوال کننده
هنو سه ماه و۱۶,روزشه
0
1401/09/12
سوال کننده
مال منم به غذا بیفته خیای خوب میشه
0
1401/09/12
سوال کننده
خیلی
0
1401/09/12
باران .
اها خب پس من دکترم گفت ۴ماه و یک روزش شد شروع کن اول هم فرنی بده چون لعاب دوباره رفلاکسشو تشدید میکنه
0
1401/09/12
سوال کننده
پس دکتر منم همینو میگه کلا بچه های رفلاکسی رو زود شروع میکنن
0
1401/09/12
باران .
غذا هم درد سر خودشو داره من تا غذا خورش کردم عین سینه که ول کرد حالا شیشه رو پی زده فقط تو خواب میخوره چون با قاشق خورد مکیدن یادش رفته😤😤😤😖😖😖
0
1401/09/12
باران .
پس
0
1401/09/12
سوال کننده
ای خدا بدبختی های ما تمومی نداره
0
1401/09/12
باران .
مامانهایی که بچه هاشون رفلاکسی هستن فقط همو درک میکنن هیچکس مارو درک نمیکنه
0
1401/09/12
سوال کننده
من برم یکم بخوابم تا تکون نمیخوره بد خوابم کرده این بچه اونقدر ول میخوره
0
1401/09/12
باران .
وقتی اطرافیان میگن عرضه نداشتی به بچت شیر بدی دلم میخواد اتیششون بزنم
0
1401/09/12
باران .
برو گلم💖
1
1401/09/12
سوال کننده
ما تو چشم بقیه مادرا مادری سنگ دل و بی رحم هستیم
0
1401/09/12
سوال کننده
من دستامو باز کردم اسمون گفتم الهی یکی تز همینا نصیبتون بشه شما شیرش بدین
گفتن چرا نفرین میکنی گفتم نفرین نیس که از تا بحال عین شاهکار در موردش حرف میزنی منم برات دعای خیر کردم
گفتن چرا نفرین میکنی گفتم نفرین نیس که از تا بحال عین شاهکار در موردش حرف میزنی منم برات دعای خیر کردم
1
1401/09/12
باران .
دمت گرم😛
0
1401/09/12
زینب س
پسر منم اینطوری بود بعدش فهمیدیم رفلاکس داره
0
1401/09/12
طناز M
دختر منم اینجوریه. خب اگه دارو بدیم بازم همینع؟ پس چجوری خوب میشن
0
1401/09/12
سوال کننده
بچه که تازه فهمیدب رفلاکس داره با بچه که تحت درمانه باید ی فذ
0
1401/09/12
سوال کننده
فرقی بکنه
0
1401/09/12
مامان بنیتا
دخترمنم این حرکتارو انجام میده بعضی وقتا تو خواب شبش هم اینطوره رفلاکسم نداره ولی دستم اومده وقتی اینطوری میکنه سرشو تند تند تکون میده یا خودشو خم میکنه اروق داره ،بلندش میکنم پشتشو میمالم یدونه حرفه ای میزنه 😄بعد راحت می خوابه
0
1401/09/12
سوال کننده
اره اینم میشه
0
1401/09/12
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم اگر در لمس لثه ها شواهدی به نفع رویش دندان وجود ندارد این علامت ها همچنان ناشی از رفلاکس هستند، حتما مراقبت های مربوط به رفلاکس را جدی رعایت کنید❤️
وقتتون بخیر ❤️
عزیزم اگر در لمس لثه ها شواهدی به نفع رویش دندان وجود ندارد این علامت ها همچنان ناشی از رفلاکس هستند، حتما مراقبت های مربوط به رفلاکس را جدی رعایت کنید❤️
0
1401/09/12
سوال کننده
ممنون
0
1401/09/12
سوال کننده
عکس لثو فرستادم فقط یکم ورم داره
0
1401/09/13
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجانم ، در لمس بهتر میتوان به نتیجه رسید در عکس تورم خاصی من نمیبینم اما قطعا خودتان چون روزهای قبل را دیده اید و. امکان مقایسه دارید بهتر در این مورد میتوانید نتیجه گیری کنید 💗
1
1401/09/13
سوال کننده
خیلی ممنونم از راهنماییتون
0
1401/09/13
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💗💗💗
1
1401/09/13
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




