این ماه برای دوره دوم.لتروزول .استرادیول .hmgوhcgاستفاده کردم از ١٤دوره هم شبی دوتا دوفاستون خارجی مصرف کردم .دیروز بعداز ظهر بی بی چک مارک مدیکور زدم هاله انداخت.امروز صبحم مارک ویوور بازم زیر ٥دقیقه هاله انداخت.شنبه موعدمه .ب نظر شما تاثیر داروهایی هست که استفاده کردم یا نه.شنبه موعدمه کی آزمایش بدم.آزمایش معمولی بدم یا تیتر
0
1401/09/03
سوال کننده

0
1401/09/03
سوال کننده

1
1401/09/03
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
من روز ۱۳ او سی جی مثبت شدم
1
1401/09/03
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
چند روز ار اچ سی جی میگذره؟
0
1401/09/03
سوال کننده
15روز میگذره
2
1401/09/03
💛 🅉🄰🅁🄸 💛
خب دیگه اثر دارو نیست و مثبته
1
1401/09/03
مامان محمد حسین
مبارک باشه عزیزم مثبته ايشالله به سلامتی بغلش کنی
0
1401/09/03
سوال کننده
ممنون .انشاا... کوچولوی شماهم سالم و سلامت بیاد بغلتون
1
1401/09/03
Sani_mom2 🪴
سلام عزیزم
مبارک باشه🥰
به نظرم شنبه برو ازمایش
مبارک باشه🥰
به نظرم شنبه برو ازمایش
2
1401/09/03
سوال کننده
بچها رفتم آزمایش دادم دعا کنین آزمایشمم مثبت بشه
1
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
ایشالا مثبته
0
1401/09/03
سوال کننده

0
1401/09/03
سوال کننده
جواب آزمایشم منفیه
0
1401/09/03
سوال کننده
یکشنبه موعدمه .پس چرا بی بی چکام مثبت شد😔
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
مثبته عزیزم
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
دو روز دیگه بتا را تمرار کن مثبته همین
دو روز دیگه این عدد باید دوبرار بشه
دو روز دیگه این عدد باید دوبرار بشه
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
تکرار
0
1401/09/03
سوال کننده
آخه رنج آزمایشگاه زیر ٥٠ منفیه
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
یه پرسش جدید بذار لطفا از بقیه بپرس لطفا ناامید نشو
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
مگه شنبه موعدت نیست؟
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
شما بارذاری عزیزم مطمئنم
0
1401/09/03
سوال کننده
دم غروبی همچین حالم گرفته شد
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
بخدا این مثبته عزیزم حرفمو باور نداری یه پرسش بذار بپرس خواهش میکنم
0
1401/09/03
سوال کننده
ممنون گلم .انشاا... قسمت خودت .بخدا خسته شدم دیگه.الان میزارم
1
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
عزیزم من چون ای وی اف کردم کاملا مطلع هستم این عدد بتا مثبته خیالت راحت
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
لطفا حرفمو گوش بده دو سه روز دیگه تکرار کن ازمایشتو
0
1401/09/03
سوال کننده
پس چرا ازمایشگاه زده منفی .یعنی زود آزمایش دادم
0
1401/09/03
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
آزمایشگاه چرت میگه
1
1401/09/03
سوال کننده
الان ی تایپیک جدید میزنم
1
1401/10/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
سلام مبارک باشه دیدی گفتم بارداری
0
1401/10/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
دوفاستون خارجی چندتا خوردی؟
0
1401/10/04
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
یک برگ؟
0
1401/10/05
سوال کننده
سلام
0
1401/10/05
سوال کننده
ی برگ خارجی رو خوردم
0
1401/10/05
سوال کننده
فداات
0
1401/10/05
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .

0
1401/10/05
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
اولین باره ازینا میخورم
0
1401/10/05
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
راهنماییم کن در کنارش چی بخورم زودتر نتیجه میگیرم
0
1401/10/05
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
تنبلی تخمدان ندارم
ذخیره م کمه
ذخیره م کمه
1
1401/10/05
سوال کننده
چون لتروزول ضخامت آندومتر رو کم میکنه من از شب ٨ ب مدت ٥ شب شبی دوتا استرادیول ١میلی گرم میخوردم.مثل شما روز نهم و دهم hmgزدم .حتما روز ١١برو سونو که اگه فولی خوب داشتی همزمان دوتاhcgرو هم با هم بزن .٣شب پشت سر هم اقدام کن .از شب ١٤ هم شبی دوتا دوفاستون خارجی خوردم
1
1401/10/05
سوال کننده
انشاا... نتیجه میگیری🌹🌹
0
1401/10/05
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
دوفاستون خارجی قیمتش چنده آبجی مهربونم؟
0
1401/10/05
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
تاحالا نخوردم میترسم نسازه بهم از طرفی هم دلم میخاد بخرم
0
1401/10/05
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
آره استرادیول را حتما میگیرم
چون یک بار تجربه ضخامت پایین با مصرف لتروزول داشتم
چون یک بار تجربه ضخامت پایین با مصرف لتروزول داشتم
0
1401/10/05
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
من ای وی اف هم کردم ضخامت سخت میومد بالا استرادیول میخوردم الان میرم آزاد میخرم بیمه نداریم
0
1401/10/05
سوال کننده
من کرج هستم فک کنم ٢٢٠ گرفتم ی ورقش رو
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



412

