Ooma
پرسش (1401/06/01):

تفسیر آزمایش هورمون در روز سوم دوره

سلام دکتر عزیز .این آزمایش مربوط به روز سوم هست لطفا واسم تفسیر کنید.البته پرولاکتین رو روز پنجم پریدم دادم ب نظرتون خوبه

تفسیر آزمایش هورمون در روز سوم دوره
تفسیر آزمایش هورمون در روز سوم دوره
سلام دوستان شما از نتیجه این آزمایش سر در میارین
خوبه بنظرم
نرماله
ذخیره تخمدانم پایین نیست
سلام همش خوبه
نه
سلام به روی ماهتون عزیزم
نتیجه خوب است و مشکلی ندارد گل من و. ذخیره تخمدان هم خوب است 🌹
ممنون از شما دکتر نازنین
خواهش میکنم مهربان بانو ❤️
stk: |~|11|~|195_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه