میشه راهنماییم کنید که چطوری دخترم رو به شیر خشک عادت بدم که اذیت نشه؟ آخه الان خیلی بهم وابسته س و شیرخودم رو میخوره فقط.....
پرسش (1401/09/02):
سلام دکتر من میخام دوباره باردار بشم و دخترم 10 ماهشه
1698
101
1401/09/02
سوال کننده
1
1401/09/02
🌼پینار 🌼
سلام
ماشاالله کوچولوت خوشگله🥰🥰🥰
ماشاالله کوچولوت خوشگله🥰🥰🥰
1
1401/09/02
🌼پینار 🌼
از کم شروع کن
تو خواب بهش بده
اگه شیشه میخوره که کارت راحتتره
اگه میتونی گیش کسی بذاری که خودتو نبینه گشنه بشه چاره ای نداره شیشه میخوره
تو خواب بهش بده
اگه شیشه میخوره که کارت راحتتره
اگه میتونی گیش کسی بذاری که خودتو نبینه گشنه بشه چاره ای نداره شیشه میخوره
0
1401/09/02
🌼پینار 🌼
پیش
1
1401/09/02
پریسا 🌻
عزیزم . اگ کمکی داری اقدام کن .. بچه هایی ک اختلاف سنی شون کم هس . مراقبتشون متفاوت تر از بچه های دیگس
1
1401/09/02
Nazanin 🧚♀️
بعضیا یهویی شیرخشک قبول نمیکنن اونم بعد چن ماه
1
1401/09/02
Nazanin 🧚♀️
باید امتحان کنی..من دوستم از شش ماهگی خواست بخاطر وزن کم دخترش بهش شیرخشک بده انواع اقسام مارک شیشه هارو انتخاب کرد حتی با فنجان خواست بده نمیخوردش تفش میکرد بيرون
1
1401/09/02
بانو آسو .
بسیار کار عالی میکنی فقط صبر کن دخترت ۱ سالش تموم بشه تا بیشتر غذاها رو بخوره بعد اقدام کن
2
1401/09/02
بانو آسو .
اصلا نیازی ب کمکی نیست من با سن کم دوتا بچه رو مدیریت کردم و خداروشکر خیلی عاقل و صالح بزرگ کردم مهم اینه خو تو خودش این قدرت رو ببینه
1
1401/09/02
بهار امیری
چه کار خوبی می کنی، من فاصله انداختم الان پشیمونم
خانما راسته که می گن بچه های خیلی پشت سر هم همجنس میشن؟؟
خانما راسته که می گن بچه های خیلی پشت سر هم همجنس میشن؟؟
0
1401/09/02
بانو آسو .
اره
0
1401/09/02
بهار امیری
جدی می گین؟ تجربه دارین؟
1
1401/09/02
fatem F
بچه های من پشت همن همجنسن حالا نمیدونم ربطی داره یا نه
1
1401/09/02
fatem F
عزیزم دکتر اطفال پسر منم نمیدونست باردارم میگفت پسرت یکسالش شد برای دومی اقدام کن فاصله این حدودی برای بچه ها خیلی خوبه
1
1401/09/02
fatem F
برای شیرخشک هم ببین کدومش خوشمزه تره بگیر کم کم بهش بده اول از یه وعده تو روز شروع کن بعد هی بیشترش کن
1
1401/09/02
fatemeh 👨👩👧👦
شیرخشک بگیر بده باباش بهش شیر بده دیگه
سیر که بشه کمتر بهونه میگیره
سیر که بشه کمتر بهونه میگیره
1
1401/09/02
fatemeh 👨👩👧👦
من دومی خدا خواسته شد
همجنس هم نیستن
همجنس هم نیستن
1
1401/09/02
fatemeh 👨👩👧👦
پسر منم وابسته بود گناه داشت
ولی بلاخره خدا کمک کرد و شیرخشکی شد
ولی بلاخره خدا کمک کرد و شیرخشکی شد
1
1401/09/02
kok_mi
پسرم ۱۰ ماهش بود اقدام کردیم و باردار شدم و نی نی دختر شد 😍ربطی نداره
1
1401/09/02
sara jafari
میخوای بچت شیرخشکی بشه شبا بهش شیرخشک بدی عادت میکنه
0
1401/09/02
مهتاب s.p.m
منم میخوام به زودی اقدام کنم واسه دومی🤗🤗
2
1401/09/02
پارمیس جون
واقعا آفرین به ارادتون که میخواین اینقد زود دوباره بیلرین
1
1401/09/02
مهتاب s.p.m
یبارکی دو تا بیارم پروندشو ببندم 😂
1
1401/09/02
mahoor .
تا سه نشه باز نشه
یهو دیدی سومی هم داد خدا بهتون
یهو دیدی سومی هم داد خدا بهتون
1
1401/09/02
مهتاب s.p.m
نه دیگه قربونت زیاده 😄
0
1401/09/02
saba 🍭
ربطی نداره عزیزم
1
1401/09/02
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
هرچی خدا بخواد همون میشه مال من کمه فاصلشون اما همجنس نیستن
1
1401/09/02
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
صاحب تاپیک کمک داری؟؟؟ خیلی سخته ب نظرم هنوز برای من نیومده اما ترس و استرس خیلی دارم
0
1401/09/02
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ی بچه ی نوپا و کنجکاو و ی نوزاد
خدا کمک کنه فکر میکنم حداقل یکسال اول خیلی سخت بگذره
خدا کمک کنه فکر میکنم حداقل یکسال اول خیلی سخت بگذره
1
1401/09/02
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اگر کمک داری خوبه
4
1401/09/02
پزشک اوما
سلام مامان گل
بهتر است بین دو بارداری برای سلامت خودتان یک سال و نیم فاصله قرار دهید اما اگر به هر دلیل الان تصمیمتان قطعی است، باتوجه به اینکه تاکنون شیردهی داشتید قبل اقدام چکاپ کامل انجام دهید بابت شیرخشک هم به تدریج وعده به وعده جایگزین کنید و بعد وقتی غالب وعده ها شیرخشک شد کم کم شیردهی را قطع کنید 💗
بهتر است بین دو بارداری برای سلامت خودتان یک سال و نیم فاصله قرار دهید اما اگر به هر دلیل الان تصمیمتان قطعی است، باتوجه به اینکه تاکنون شیردهی داشتید قبل اقدام چکاپ کامل انجام دهید بابت شیرخشک هم به تدریج وعده به وعده جایگزین کنید و بعد وقتی غالب وعده ها شیرخشک شد کم کم شیردهی را قطع کنید 💗
0
1401/09/02
fatme jbr
نه ارتباطی نداره.من یکی سقط کردم پسر بود بعدش سریع باردارشدم دختر شد.
دوستم بچه هاش پشت سر همن با اختلاف یک سال و نیم.ولی اولی دختره و دومی پسر
دوستم بچه هاش پشت سر همن با اختلاف یک سال و نیم.ولی اولی دختره و دومی پسر
0
1401/09/02
سوال کننده
سلام ممنونم از همه ی دوستای گلم ❤️ خیلی خوشهال شدم از اینکه همتون تشویقم کردید و راهنماییم کردید.
1
1401/09/02
mahoor .
نازی خانم باردار هم شدی میتونی تا ۵ ماه به نی نی شیر خودتو بدی ها
1
1401/09/02
سوال کننده
الان روزی دو وعده شیر خشک میخوره اما شبا حتما باید بهم بچسبه و مدلای عجیب و غریب سینه بخوره و بعد بخوابه
1
1401/09/02
سوال کننده
واقعا؟ من شنیده بودم شیر بدمم فایده ای نداره برای بچه و از وزن جنین کم میشه
0
1401/09/02
سوال کننده
فدات عزیزم 😍
0
1401/09/02
mahoor .
مثلا میتونی بدی ولی خیییلی باید غذاهای مغذی بخوری و خودتو تقویت کنی ک کم نیاری
1
1401/09/02
mahoor .
نازی چند سالته؟
0
1401/09/02
سوال کننده
من 33 سالمه 😇
2
1401/09/02
mahoor .
تو عکس کوچولو نشون میدی فکر کردم همین ۲۰ خردی باشی😄
2
1401/09/02
mahoor .
ماشالله بیبی فیسی
0
1401/09/02
سوال کننده
نه بابا بی بی فیس موندم 🤪
0
1401/09/02
سوال کننده
همه میگن بهت نمیاد 🤭
اما شناسنامه م بهش میاد 🤣
اما شناسنامه م بهش میاد 🤣
1
1401/09/02
mahoor .
خب مهم دلته شناسنامه یه عدده عزیزم
خیلی ها سنشون کمه ولی قیافه رو ببینی
به زنای خیلی سن دار شباهت دارن
خیلی ها سنشون کمه ولی قیافه رو ببینی
به زنای خیلی سن دار شباهت دارن
0
1401/09/02
سوال کننده
فدات عزیزم. شما چند سالته؟
1
1401/09/02
سوال کننده
چقدر اینجا فضا خوبه واقعا خوشهالم که دوستای خوبی پیدا کردم
1
1401/09/03
mahoor .
من ۲۳ سالمه عزیزم
1
1401/09/03
mahoor .
اره من ک دو سری از اینجا با بچه های با مرامی اشنا شدم حتی گروه واتساپی هم زدیم
یکی بود اصفهانی بود انقدر با هم رفیق شدیم
ک با هم تماس تصویری میگرفتیم و کلی حرف میزدیم
عید ک رفتیم اصفهان پیشش رفتیم
حالا منتظریم اون بیاد شمال پیشمون
یکی بود اصفهانی بود انقدر با هم رفیق شدیم
ک با هم تماس تصویری میگرفتیم و کلی حرف میزدیم
عید ک رفتیم اصفهان پیشش رفتیم
حالا منتظریم اون بیاد شمال پیشمون
0
1401/09/04
سوال کننده
خیلی هم خوب 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹 🌹
1
1401/09/04
zeynab ...❤️
منم سه تاش
بدون کمکی😑🤭
بدون کمکی😑🤭
0
1401/09/04
سوال کننده
فک کنم منظور دوستمون از کمکی داری
(کسی که کنارت باشه رو گفت) یا من اشتباه فهمیدم 🧐
(کسی که کنارت باشه رو گفت) یا من اشتباه فهمیدم 🧐
0
1401/09/04
سوال کننده
پریسا جون بیا بگو منظورت از کمکی داری چی بود 😅
0
1401/09/04
سوال کننده
عزیزم 😍
1
1401/09/04
zeynab ...❤️
خوب دیگه به هر حال منظور پریسا اینه کسی کمکت باشه تو هر شرایطی
من هیشکی نزدیکمم نیس
من هیشکی نزدیکمم نیس
1
1401/09/04
zeynab ...❤️
فقططط برنامه ریزی داشته باش قولت میدم به همه کارات برسی
من اگه یه روز با برنامه جلو نرم به هیچ کارم نمیرسم
من اگه یه روز با برنامه جلو نرم به هیچ کارم نمیرسم
0
1401/09/05
سوال کننده
منم کسی رو ندارم
سر دخترم که باردار بودم مامانمو از دست دادم.... 🖤
خواهرم از بندرعباس 1 ماه اومد پیشم و رفت
سر دخترم که باردار بودم مامانمو از دست دادم.... 🖤
خواهرم از بندرعباس 1 ماه اومد پیشم و رفت
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- چنتا اسم پسرونه که اولشون امیرباشه و جدیدم باشه اگه بلدید بگید💋
- سلام راجع امیرعلی ه
- دخترم آبریزش بینی داره 10 ماهشه
- سلام دکتر من 3 روز از سیکل پریودیم میگذره ممکنه باردار باشم؟
- سلام دکتر من 5 روز از موعدم گذشته امروز بیبی چک زدم منفی بود
- سلام دکتر من سرگیجه ی شدید دارم که رو پا نمیتونم واسم
- سلام دکتر اوما میشه لطفا کمک کنید لک بینی داشتم




