خوشبختم به جمع ما خوش اومدی🤕😑
والا ما که چاره ای پیدا نکردیم فقط حرص میخوریم
واقعا حرص خوردن داره همش گشنه ش وگریه میکنه
وقتی بالا میاره همش ببر دکتر رفلاکس داره
شیر مخصوص بده با پسوند AR
براش نان ARگرفتم ی چن دفه خورد فرق نکرد بالا آورد
دوبار تا حالا بردم حالا عصرم میبرم
ببلاک ای ار بده.
منم نان و بیومیل ای ار تست کردم بالا میاورد. ببلاک از همه غلیظ تره و بیشتر میسازه ب بچه ها.
شیر کم کم بده ۳۰ تا یا ۶۰ تا .
برای اشتها دکتر برو . اما توی اون دوره طبیعیه میبینی یه روز میخوره یک روز ن . یه هفته اشتهاش خوبه یکبار ن
شیر شب حتما بده چون شب بالا نمیارن . و تو خواب خوب میخورن
وزنشم ک خیلی خوبه . نگران نباش . همه مادرا این دورانو داشتن و خواهند داشت
سلام عزیزجانم به روی ماهتون
وقتتون بخیر 🌹
عزیزم بالا آوردن علتی دارد که باید شناسایی گردد جهت ارزیابی از نظر رفلاکس به متخصص اطفال مراجعه کنید، تا حداقل 30 دقیقه بعد از شیردهی فرزندتان را در حالت عمودی نگه داشته و نخوابانید ، حتما آروغ را بعد هر نوبت شیردهی بگیرید ، از حجم هر وعده در شیردهی کم کنید ولی تعداد وعده ها را زیاد کنید 🌹