سلام
طبق سونوگرافی NT ،دهم آذر تاریخ زایمان من هست
به نظرتون از چه تاریخی به دنیا بیاد کامل هست؟
و اینکه همه پزشک ها معاینه لگن میکنن؟ تو چه هفته ایی این معاینه انجام میشه؟
ممنون🌹
پرسش (1401/08/13):
زمان تکامل جنین
610
25
1401/08/13
سوال کننده
0
1401/08/13
خانم گل .
سلام معمولا اره معاینه لگن انجام میشه واسه نوع زایمان فک کنم 38 هفته
اما من معاینه نشدم
اما من معاینه نشدم
0
1401/08/13
سوال کننده
زودتر زایمان کردید؟
0
1401/08/13
مامانِ نورا💕🧚♀️ .
از ۳۷ هفته بچه کامله
معاینه لگن هم دکتر من نکرد
گفت قدت بلنده لگنت مناسبه 🥴
معاینه لگن هم دکتر من نکرد
گفت قدت بلنده لگنت مناسبه 🥴
0
1401/08/13
خانم گل .
نه
من قرار بود اول برم سونو بعد برم پیش دکترم ببینم معاینه م میکنه یا ن کلا چی میگه برا زایمانم
چون من خیلی اصرار داشتم سزارین بشم دکترم همش فقط میگفت صبر کن من نمیزارم درد بکشی
اما خیالمو راحت نمیکرد ک سزارینم میکنه حتما
اما وقتی رفتم سونو بچم همکاری کرده بود عرضی شده بود
برا همین دیگه دکترم معاینه ام نکرد و نامه سزارینمو داد
من قرار بود اول برم سونو بعد برم پیش دکترم ببینم معاینه م میکنه یا ن کلا چی میگه برا زایمانم
چون من خیلی اصرار داشتم سزارین بشم دکترم همش فقط میگفت صبر کن من نمیزارم درد بکشی
اما خیالمو راحت نمیکرد ک سزارینم میکنه حتما
اما وقتی رفتم سونو بچم همکاری کرده بود عرضی شده بود
برا همین دیگه دکترم معاینه ام نکرد و نامه سزارینمو داد
0
1401/08/13
خانم گل .
قد بلند چ ربطی ب وضعیت لگن داره؟
0
1401/08/13
مامانِ نورا💕🧚♀️ .
اخه دکترم خیلی مسن و باتجربه بود و عقیدش این بود ک قد بلندا لگنشون مناسبه و زود زایمان میکنن
0
1401/08/13
خانم گل .
والا من خواهر شوهرم قد بلنده اما طبیعی نتونست زایمان کنه سزارین شد
درکل خیلیا رو دیدم ک با قد بلند سزارین شدن و با قد کوتاه طبیعی زایمان کردن
ربط نداره بنظرم
حالا شما زود زایمان کردی؟
درکل خیلیا رو دیدم ک با قد بلند سزارین شدن و با قد کوتاه طبیعی زایمان کردن
ربط نداره بنظرم
حالا شما زود زایمان کردی؟
0
1401/08/13
مامانِ نورا💕🧚♀️ .
من توی هفته ۴۱ اورژانسی سزارین شدم🤦🏻♀️
0
1401/08/13
خانم گل .
وای چقدر بده هم درد طبیعی بکشی هم سزارین
کاش دکترا ی تجربه رو به همه تعمیم ندن
کاش دکترا ی تجربه رو به همه تعمیم ندن
0
1401/08/13
اسما بانو
دکتر من گفت ۳۴ هفته که تموم شه ریه بچه کامله
بهم گفته ۳۷ هفته سزارینت میکنم
تاریخ سونو ان تی برام زده ۱دی
دکترم گفته ۱۰ آذر سزارینت میکنم
بهم گفته ۳۷ هفته سزارینت میکنم
تاریخ سونو ان تی برام زده ۱دی
دکترم گفته ۱۰ آذر سزارینت میکنم
0
1401/08/13
سوال کننده
خوبه که همونجوری شده که میخواستید 👌🏻
0
1401/08/13
سوال کننده
یعنی ۳۷ هفته و ۱ روز؟
0
1401/08/13
سوال کننده
زایمانتون چطور بود؟
0
1401/08/13
اسما بانو
تاریخی که بهم داده میشه ۳۷ هفته و دو روز
0
1401/08/13
h.s s
مگه سزارین ۳۸ هفته و ۴ روز نیس؟
0
1401/08/13
سوال کننده
به سلامتی عزیزم
0
1401/08/13
پزشک اوما
سلام نازنینم
از پایان هفته 37، جنین کامل محسوب میگردد. در رابطه با زمان و لزوم انجام معاینه هم بستگی به شرایط هر مادر دارد اما اگر قرار باشد طبیعی زایمان کنید معاینه لگن اقدام مناسبی است چون اگر تنگی لگن داشته باشید شناسایی شده و بی دليل وارد پروسه زایمان طبیعی نخواهید شد 🌹🌹
از پایان هفته 37، جنین کامل محسوب میگردد. در رابطه با زمان و لزوم انجام معاینه هم بستگی به شرایط هر مادر دارد اما اگر قرار باشد طبیعی زایمان کنید معاینه لگن اقدام مناسبی است چون اگر تنگی لگن داشته باشید شناسایی شده و بی دليل وارد پروسه زایمان طبیعی نخواهید شد 🌹🌹
0
1401/08/13
سوال کننده
ممنونم💕💕
0
1401/08/13
سوال کننده
هفته ۳۶ معاینه لگن انجام میشه؟
0
1401/08/13
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜
خیر هفته 36 زود است، در حوالی تقریبی زمان تعیین شده برای زایمان و بعد اتمام هفته 37 انجام میگردد 🌹
خیر هفته 36 زود است، در حوالی تقریبی زمان تعیین شده برای زایمان و بعد اتمام هفته 37 انجام میگردد 🌹
1
1401/08/13
سوال کننده
ممنون🌹
0
1401/08/14
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم🌹🌹
0
1401/08/14
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- با پارکی درجه ۳ امکان بخیه دوباره هست ؟
- لطفا درباره ی زایمان طبیعی و سزارین اگه تجربه دارید بگید کدوم بهتره
- تهوع از هفته ۳۸ بارداری؟؟؟
- کلاس بارداری و نتایج ان
- دوستایی که گفتن زایمان طبیعی راحت میخان من یه چیزیو یادم رفت بگم
- دوستان کرجی خواهش میکنم راهنماییم کنید
- اقدامات زمان دنیا امدن بچه
- پریود طولانی بعد از زایمان طبیعی است؟
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- زمان زایمان طبق پریود یا آن تی




