سلام مجبوبه میشه امیدوار بود ولی برای اینکه خیالت راحت باشه تیتر بتا بده
روژان هم کاذب داشته
یکی از بچه ها ماه پیش زده بود و دو خط شد سریع ولی منفی بود
نمیخام دل سردت کنم ایشالله که حتمن حتمن بارداری
ولی بخاطر این میگم فعلا ب کسی نگو برو حتمن تیتر بتا بده خیالت راحت شه.
اگر باردار باشی ازمایش خون نشون میده.
اره گفتم یه چند روز بگذره بعد برم ازمایش بدم
من یه بار سابقه سقط داشتم
خدا کنه این دفعه اگه باردار بودم برام بمونه
به نظرتون چند روز بعد برم ازمایش؟
ولی من چه مثبتام چ منفیام با روژان همیشه درست بود
ایشالا درست باشه برای منم
ولی ب امیدخدا مثبت بودی حتما زودی نوبت دکترتو بگیرو برو ک داروهاتو بگیری چون سقط داشتی
فقط میتونم بگم تنها درمان واسه ناباروری و واسه سقط بیخیال بودنه
ایشالا ک درسته وبارداری عکسش بفرست
حالا دوباره فردا بی بی میزنم عکسشو میفرستم