من توو عکس اولی سر یه عقاب میبینم🤭
ایول اره اره منم دیدم
عالی بودی

من دایره بالا نیم رخ ی بچه می بینم البته تو فنجون واضح تره
اگر باهم تمرین کنیم میتونیم مبتدی یاد بگیریم
(سرگرمی)
نیاین گزارش بزنید
اره دوتاشم دارم دخترم بازی میکنم میندازم زیر دستش خیال راحت هرچی کثیف کنه بریزه بپاشه بخوره فرش کثیف نمیشه بازیش تموم شد جمعش میکنم
اره مامان منم نوه هاش میرن میندازه

اینم نیم رخ یه زنه انگار
من فرش هام کرمی روشنه
باید عوضش کنم. توسی چرک بخرم
صاحب فنجون یه داغ تو زندگیش دیده از جایی که انتظارشو نداره یک روشنایی تو زندگیش ایجاد میشه
نذری داره که ادا نکرده بهتره زودتر ادا کنه
یه بچه براش افتاده احتمالااا پسر
سختی زیاد کشیده اما خدا همیشه همراهشه علاقه ی خاصی به انتخاب راه های سخت داره
ادم بیخود دوروبرش زیاده بهتره ارتباطشو کم کنه
ممنون عزیزم. بابت وقتی که گذاشتی
درست بود چیزای گفتی