در جهت طرح افزایش جمعیت : انجام نمیدن
واسه خانما ک خیلی گیر و گور داشتن
سن، تعداد بچه ها، بیماری خاص و...
واسه مردا مگه راحت انجام میدن؟
منم ب شوهرم گفتم انجام بده
بالای ۳۵ سال باشه .۳ تا بچه داشته باشه .
رضایت کامل بده قبول میکنن🤦🏼♀️🤦🏼♀️
هزینه هم بستگی ب مرکزی ک انجام میده دارن
یاد دوران احمدی نژاد ک رایگان انجام میدادن بخیر
چ میدونم انگار برای مردا هم سخت میگیرن
وای چ سخت
یعنی مثل سقط نیست ک دکترا با زیر میزی انجام بدن؟
چرا پیدا کنی انجام میدن یکی ک کارش زیرمیزی باشه انجام میده
اونموقع ها قدم قدم نوشته بودن وازکتومی 😂😂
منم هی میگفتم یعنی چییی؟🤣🤣🤣
اره همسرمنم خدا بخواد قصد داره انجام بدن اگر یافتی کجادر شیراز انجام میدن بمنم بگو
ولی خب من نشنیدم برامردا شرایط داشته باشه
دیگه ی سری مراقبتا رو دارن
حتما عزیزم . دعا کن بتونم پیدا کنم امروز زنگ زدم مطب ی دکتر اورولوژی گف انجام نمیده
اما آشنایی چیزی پیدا کنم گمونم بشه