سلام دکتر خسته نباشین
آیا بستن لوله مردان برای جلوگیری ضرر خاصی براشون داره؟
من همیشه برای جلوگیری به مشکل میخورم
کلا به دارو و آی یو دی اصلا حس خوبی ندارم و همش تو استرس هستیم منو همسرم
و گیرایی رحمم خیلی بالاست و میخواستم بدونم با این روش باز هم احتمال بارداری وجود داره؟
از اومایی های عزیز کسی تجربه داره در این مورد؟
پرسش (1401/03/29):
وازکتومی(بستن لوله مردان )
814
27
1401/03/29
سوال کننده
0
1401/03/29
🌻leyla 🌼
بابام 13سال پیش انجام داد
1
1401/03/29
🌻leyla 🌼
سرپایی و اذیتی نداره
1
1401/03/29
🌻leyla 🌼
فقط فکرکنم چندروزی بار سنگین نباید بلندکنع
0
1401/03/29
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
والا همسایه ما مرد بست بعد خدا ی پسر بهشون داد سنشونم کم نبود
2
1401/03/29
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
میگن تا ۳ماه بعد عمل باید با کاندوم جلوگیری کنید چون تو لوله ها اسپرم هست
0
1401/03/29
سوال کننده
اهان
ممنون عزیزم
ممنون عزیزم
0
1401/03/29
سوال کننده
بعد از بستن بچه دار شدن؟
0
1401/03/29
سوال کننده
ای بابا 🙁
0
1401/03/29
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اره
0
1401/03/29
سمانه ودنیز🌊👶🏻
خانما ی سوال وقی ک ببندن لولشونو بخان ارضا شن منی ازشون در نمیاد؟
0
1401/03/29
لیلا .
چرا منی میاد. لوله ک میبندن فقط مسیر اسپرم ک وارد مایع منی میشه اونو میبندن.
1
1401/03/29
پزشک اوما
سلام جان دلم
زنده باشید 🌷
اگر توسط متخصص متبحر انجام گردد و نکات مراقبتی بعد آن را رعایت کنند، عارضه جدی ندارد. تنها عوارض احتمالی عفونت، هماتوم و درد و تورم بوده که معمولا رخ نمی دهند.
موفقیت وازکتومی بعد وازکتومی 99.9 درصد است و طی 3 ماه اول بعد وازکتومی، باید رابطه ها با روش جلوگیری همراه باشند بعد از گذشت 3 ماه آزمایش اسپرموگرام انجام گردد و اگر اسپرم یافت نشد میتوان بدون نگرانی رابطه داشت🌷
زنده باشید 🌷
اگر توسط متخصص متبحر انجام گردد و نکات مراقبتی بعد آن را رعایت کنند، عارضه جدی ندارد. تنها عوارض احتمالی عفونت، هماتوم و درد و تورم بوده که معمولا رخ نمی دهند.
موفقیت وازکتومی بعد وازکتومی 99.9 درصد است و طی 3 ماه اول بعد وازکتومی، باید رابطه ها با روش جلوگیری همراه باشند بعد از گذشت 3 ماه آزمایش اسپرموگرام انجام گردد و اگر اسپرم یافت نشد میتوان بدون نگرانی رابطه داشت🌷
0
1401/03/29
سوال کننده
خیلی ممنونم از لطف تون
یه سوال دیگ این که اگر پشیمون بشه میشه بازش کرد؟
یه سوال دیگ این که اگر پشیمون بشه میشه بازش کرد؟
0
1401/03/30
سمانه ودنیز🌊👶🏻
اره تو فیلمه ندیدی میگف ما میتوانیم🤣🤣
0
1401/03/30
سوال کننده
ن ندیدم😁😂😂
چ فیلمی؟
چ فیلمی؟
2
1401/03/30
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم
بله اما احتمال بازگشت باروری کم است و به همین دلیل فقط برای زوجینی انجام میشود که از هر لحاظ اطمینان دارند اصلا بچه نمیخواهند اگرچه اصلا در حال حاضر روش هایی مانند وازکتومی یا توبکتومی یعنی بستن لوله ها به صورت قانونی به راحتی انجام نشده و قوانین سفت و سختی وجود دارند 💗
بله اما احتمال بازگشت باروری کم است و به همین دلیل فقط برای زوجینی انجام میشود که از هر لحاظ اطمینان دارند اصلا بچه نمیخواهند اگرچه اصلا در حال حاضر روش هایی مانند وازکتومی یا توبکتومی یعنی بستن لوله ها به صورت قانونی به راحتی انجام نشده و قوانین سفت و سختی وجود دارند 💗
1
1401/03/31
سوال کننده
ممنون از توضیح کاملتون 🌺🌺🌺
0
1401/03/31
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜💜
0
1401/03/31
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




