سلام
کسی شوهرش این عملو انجام داده؟
راضی بودن؟
عوارضش چیه
تا کی بعد عمل پیشگیری نیازه
شرایطش چیه؟
پرسش (1400/01/06):
وازکتومی یا بستن لوله در مردان
684
37
1400/01/06
سوال کننده
0
1400/01/06
zhina 💙
یکی از فامیلای ما انجام داده
0
1400/01/06
سوال کننده
چنتا بچه دارن؟
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
چند تا بچه بچه دارین!!!
1
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
بعد دیگه امکان باز کردن و اینا وجود نداره هااا
0
1400/01/06
سوال کننده
۲تا
0
1400/01/06
سوال کننده
دیگه ۲تا واقعا بسمونه
0
1400/01/06
سوال کننده
کم خونیم دارم
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
سلامت باشن عزیزم
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
ی هفته استراحت داره
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
بعدم ی چند وقت کارای سنگین و اینا نباید انجام بدن
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
پیاده روی نباید داشته باشن
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
در کل عمل سختی نیست
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
دیگه دکترتونم ک بهتون میگه هیچ تاثیری توی رابطه و کم شدن مایع منی و این چیزا اصلا نداره
ولی اکثرا مردا ترسون میترسن این عملو انجام بدن دیگه نتونن کاری کنن😅
ولی اکثرا مردا ترسون میترسن این عملو انجام بدن دیگه نتونن کاری کنن😅
0
1400/01/06
سوال کننده
من به شوهرم گفتم یا میکنی یا با ساتور خودن میزنم ناکارت میکنم😂
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
🤣🤣 تهدیدت خیلی غلظت داشته
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
بیچاره فک کنم خودش رفته عمل کرده داره میاد با این تهدیدی ک شما کردی🤣🤣🤣🤣
0
1400/01/06
سوال کننده
واقعا .... از بس میترسم هر دوتامون کم خونیم باید مواظب باشیم
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
اره خب میتونی دستگاه هم بذاری
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
ولی خب دیگه چ کاریه وقتی بچه نمیخواین
0
1400/01/06
سوال کننده
دستگاه میگن خیلی خون ریزی داره
0
1400/01/06
سوال کننده
گفتم لوله رو ببند دکتر گفت نمیشه باید حتما ۳تا بچع داشته باشی🤔🤔🤔
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
اره زن داداش منم رفته بود
گفته بود نمیشه باید سه تا بچه داشته باشی
لعنتیا نمیگن تو این شرایط اقتصادی اینده بچه مهمه فقط میگن بچه بیارین
گفته بود نمیشه باید سه تا بچه داشته باشی
لعنتیا نمیگن تو این شرایط اقتصادی اینده بچه مهمه فقط میگن بچه بیارین
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
بستگی به خود طرف داره که بهش بسازه یان
0
1400/01/06
سوال کننده
از بس بی فکرن جای مردم تصمیم میگیرن نمیگن بچه که نتونی ساپورت کنی خوبم تربیت و بزرگ نمیشه
0
1400/01/06
عاطفه موسوی
داماد انجام داد البته هشت سال پیش دوتا بچه هم دارن
0
1400/01/06
عاطفه موسوی
خاهرشوهر منم سه تا بچه تا داره میخواست دستگاه بذاره دکتر قبول نکرد چون دوتا بچه کوچیک داری هی بغلشون میکنی امکان داره دستگاه جابه جا شه اینه ازین آمپولهای سه ماهه میزنه
0
1400/01/06
سوال کننده
مشکلی نداشتن؟
فکر کنم راحتترین کار همین عمل باشه اگه مشکلی واسه مرد پیش نیاد
فکر کنم راحتترین کار همین عمل باشه اگه مشکلی واسه مرد پیش نیاد
0
1400/01/06
سوال کننده
منم دوتا کوچیک دارم
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
واقعا
ولی خب خیلی از دکترا با پول همه کاری میکنن
ولی خب خیلی از دکترا با پول همه کاری میکنن
0
1400/01/06
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
همسایه ما مرده بست
بعد چندماه زنه باردار شد🤣🤣🤣🤣
بعد چندماه زنه باردار شد🤣🤣🤣🤣
0
1400/01/06
💜乙ムみЯム💜 '
خب تا چند ماه امکان بارداری هست
0
1400/01/06
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
الهی العفو😐😐😂😂😂😂
0
1400/01/06
سوال کننده
ای وای!!!میگن تا ۶ماه بعد عمل باید مواظب باشن
0
1400/01/06
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
اره باید با کاندوم جلوگیری کنی
0
1400/01/06
پریا ❤❤❤
شوهر خاله ی منم بست.. البته حدود ده یا دوازده سال پیش..
۴تا پسر داشتن خاله ام پیله بوده یه دختریم میخاد
شوهرش بدون اینکه چیزی بگه میره بیمارستان لوله اشو میبنده😂😂
۴تا پسر داشتن خاله ام پیله بوده یه دختریم میخاد
شوهرش بدون اینکه چیزی بگه میره بیمارستان لوله اشو میبنده😂😂
0
1400/01/06
سوال کننده
😂 فکر کنم ماهم ادامه بیدم یه جین پسر بشن فقط
پدرشوهر منم پیله دختر بوده ۵تا پسر داره
پدرشوهر منم پیله دختر بوده ۵تا پسر داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




