من سر بچه اولم حالت تهوع اصلا نداشتم فقط ب حد زیادی کمر درد اولاش .ولی الان کع باز باردارم نه حالت تهوع دارم نه کمر درد اصلا هیچی هیچی...ینی این یکیم پسره؟😑
908
102
1401/06/25
سوال کننده
3
1401/06/25
setare ..
منم هیچ علائمی نداشتم و دختر بود
0
1401/06/25
سوال کننده
هیچی هیچی حتی سینه دردم نداشتی؟؟
2
1401/06/25
الهام الییی
منمفقط تو هفته ی ۴ ام چند روز بوی بدن و اسهال یه کوچولو حالت تهوع داشتم و بعد دیگه هیچی
0
1401/06/25
سوال کننده
من عاششششششق دخملم 🥺❤️
7
1401/06/25
nazi ❄️
😑ای خدا مننمیدونم کی این مزخرفات رو برای بار اول گفته و همینجوری دهن به دهن گشته تا رسیده به الان
گلم علائم داشتن یا نداشتن هیچ ربطی به جنسیت نداره
گلم علائم داشتن یا نداشتن هیچ ربطی به جنسیت نداره
0
1401/06/25
سوال کننده
تو اینترنت خوندم چشمم خورد 😢
1
1401/06/25
nazi ❄️
من تا دلت بخواد تهوع داشتم بچم دختره
0
1401/06/25
سوال کننده
خوش بسعادتت
0
1401/06/25
سوال کننده
❤️❤️❤️
0
1401/06/25
nazi ❄️
تف تو روح کسی ک چیزی نمیدونه فقط مینویسه و حرف میزنه
0
1401/06/25
سوال کننده
ینی میشه بچه منم دخمل باشه ...ی جوراب خریدم از الان همش نگاش میکنم
1
1401/06/25
سوال کننده
😂😂😂
4
1401/06/25
nazi ❄️
ایشالله توهم اینبار بچت همونی بشه ک میخوای
ولی در کل بچه چه پسر چه دختر هردو نعمت خدان
ولی در کل بچه چه پسر چه دختر هردو نعمت خدان
0
1401/06/25
ارزو مامان اردلان و نیکان
من سر اولی حالت تهوع نداشتم دومی داشتم ولی جفتش پسره
1
1401/06/25
nazi ❄️
الهی عزیزم ، ایشالله دختر میشه🥰🥰
1
1401/06/25
سوال کننده
اره ولی خب من عاشق دخترم نیت کردم رفتم مشهد اگه قسمتم باشه و صلاح خدا اسمشو میزارم نازنین زهرا❤️❤️
1
1401/06/25
گلاب 🌎
من شنیدم اگه حالت هر دو بترداری مثل هم باشه جنسیت متفاوته
یعنی اگه اولی مثلا تهوع و اینا مداشتی الانم نداری احتمال داره این دختر باشه😁
یعنی اگه اولی مثلا تهوع و اینا مداشتی الانم نداری احتمال داره این دختر باشه😁
0
1401/06/25
سوال کننده
عزیزم😍
1
1401/06/25
nazi ❄️
هر چی صلاحه گلم 💞
0
1401/06/25
گلاب 🌎
من حواهرم به امید دختردار شدن چهار بار زایید هر چهار تا پسره 🙈
0
1401/06/25
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه الهییییی آمین 🙏🙏❤️
0
1401/06/25
سوال کننده
آخی طفلی 😢
2
1401/06/25
سوال کننده
دلم میخاد هزاربار متنتو لایک کنم ولی نمیشه🥰🥰🥰
0
1401/06/25
🍃🌵Zahra🌱 .
من هیج علایمی نداشتم پسر بود
خواهرمم نداشت اونم پسرشد😬
خواهرمم نداشت اونم پسرشد😬
0
1401/06/25
گندم a
منم مثل شما بارداری اول هیچی نداشتم فقط دل درد بود که دختر شد این یکیم دقیقا همونجوریم
0
1401/06/25
گندم a
😂😂
0
1401/06/25
سوال کننده
😭😭
1
1401/06/25
فرشته m
عزیزم ان شاالله خواسته دلت با خواست خداوند یکی بشه
2
1401/06/25
گندم a
بنظرم به ویار و اینا نیست
1
1401/06/25
🍃🌵Zahra🌱 .
عه دیونه
خدا ک بدتو نمیخاد
صلاحت توهرچی باشه همونو میده
خدا ک بدتو نمیخاد
صلاحت توهرچی باشه همونو میده
0
1401/06/25
سوال کننده
شمام بچه کوچیک داری مثل من ؟خدا بدادمون برسه😂
0
1401/06/25
گندم a
آره به اصرار شوهرم باردار شدم ولی خیلی استرس دارم هماتومم دارم دکتر گفت استراحت مطلق ولی با بچه کوچیک اصلا نمیشه
0
1401/06/25
سوال کننده
دست خودم نیس دیوونه وار دختریم🥺هی میگم هر چی خدا بده باااز خول میشم ☹️
0
1401/06/25
سوال کننده
نمیدونم والا
0
1401/06/25
سوال کننده
فداتشم ممنونم
0
1401/06/25
🍃🌵Zahra🌱 .
منم دختر دوس داشتم.ولی الان میگم دومی هرچی بشه مهم نیس
0
1401/06/25
سوال کننده
نه من اصلا متوجه نشدم کی باردار شدم یماه پریود نشدم ی بیبی زدم منفی بود دیدم عه باز نشدم رفتم آزمایش گفتن بارداری ک بعد رفتم سونو 😍الانم خیلی خیلی خوشحالم چون ی حسی بم میگه دخمله 😝😝
0
1401/06/25
سوال کننده
ایشالا ک بچه هامون در اولویت اول صحیح و سالم بیان بغلمون بعدش هر چی دلمون میخواد خخ
0
1401/06/25
سوال کننده
هماتوم تو چند هفته معلوم میشه؟؟
من بچه اولمم هماتوم داشتم شیاف میزدم ولی یادم نیست چند هفته تشخیص دادن ...
من بچه اولمم هماتوم داشتم شیاف میزدم ولی یادم نیست چند هفته تشخیص دادن ...
0
1401/06/25
yasi
مهسا مگه تو رحمتو درنیاورده بودی؟😐
0
1401/06/25
😍Sheyda_mom+3 ❤️
بسم الله🧐خدایاااااا
این دیگه چ سمیه سمیرا واقعااا میگی؟؟
این دیگه چ سمیه سمیرا واقعااا میگی؟؟
0
1401/06/25
yasi
خواهر تایپک زده بود فکرکنم سرچ کنی بیاد
1
1401/06/25
صفورا !!
همش ب ژنتیک هست علائم بارداری
1
1401/06/25
Maryam pormehr
علائم بارداری مربوط به ژنتیک خانوادگیتون میشع
0
1401/06/25
Maryam pormehr
مثلا من تهوع هام عین مامانمه
0
1401/06/25
سوال کننده
ن رحمم افتادع بود درنیاوردم
0
1401/06/25
سوال کننده
مامانم ک میگه تهوع شدیذ داشته
0
1401/06/25
n ❤️
سلام گلم.هیچ ربطی نداره من هییییچ علائمی نداشتم ن ویار ن درد سینه درد هیچی
1
1401/06/25
n ❤️
بچمم دخترع
0
1401/06/25
پروانه کاظمیان
من سردخترم خیلی حالم بدمیشد
اما الان اصلا هیچ علایمی ندارم فقط کمردرد دارم وخیلی هم دوغ میخورم همین
اما الان اصلا هیچ علایمی ندارم فقط کمردرد دارم وخیلی هم دوغ میخورم همین
1
1401/06/25
❤مریم باانو❤ .
اصلا ربطی به جنسیت نداره فقط هورمون های هرخانومی بهم ریختنشو یه جور نشون میده
0
1401/06/25
Leyla _O
عزیزم
من بارداری اولم خیلی خوب بودم حتی یکبارم بالا نیوردم یا حالت تهوع نداشتم اما بارداری دومم خیلی حالت تهوع داشتم
اگه بارداری هات متفاوت باشه جنسیتا متفاوته ..ولی اینکه مثه همون قبلی باشه رو نمیدونم
من بارداری اولم خیلی خوب بودم حتی یکبارم بالا نیوردم یا حالت تهوع نداشتم اما بارداری دومم خیلی حالت تهوع داشتم
اگه بارداری هات متفاوت باشه جنسیتا متفاوته ..ولی اینکه مثه همون قبلی باشه رو نمیدونم
0
1401/06/25
ندا ❤
من کلا هیچ علایمی نه ویاری نه حالت تهوعی هیچی نداشتم بچم دختر بود
0
1401/06/25
ندا ❤
کلا بستگی به بدنت داره که نسبت به بالا پایین شدن هورمونا چه واکنشی نشون میده
0
1401/06/25
مامان محمد حسین
برا من پسر هست
از اول تهوع داشتم تا همین الان
از اول تهوع داشتم تا همین الان
0
1401/06/25
مامان محمد حسین
با قرص زنده ام
1
1401/06/25
پزشک اوما
جان دلم سلام به روی قشنگتون
علامت های جسمانی هیچ ارتباطی با جنسیت ندارند ❤️
علامت های جسمانی هیچ ارتباطی با جنسیت ندارند ❤️
2
1401/06/26
haanaaهانا j
سلام من تهوع شدید خیلی خیلی شدید ویار شدید ها در حد اینکه آب هم بو میداد و میخوردم بالا میاوردم
و دختر شد
و دختر شد
0
1401/06/26
سوال کننده
چ عالی
0
1401/06/26
سوال کننده
الهی عزیزم
1
1401/06/26
گلاب 🌎
مهسا نری تو تاپیکا بگردی واسه تعیین جنسیت
ایشالا هر چی صلاحته از ته دلم آرزو میکنم برای بار دوم مامان ی گیر به سر با لباس های گل گلی بشی
امیدت هم ب خدا
من دلم برات روشنه
قراره دختر دار بشی بشه رازدار و غیبت کن فامیلای باباش 😍❣️❤️♥️😘😘😘😘😘😘
ایشالا هر چی صلاحته از ته دلم آرزو میکنم برای بار دوم مامان ی گیر به سر با لباس های گل گلی بشی
امیدت هم ب خدا
من دلم برات روشنه
قراره دختر دار بشی بشه رازدار و غیبت کن فامیلای باباش 😍❣️❤️♥️😘😘😘😘😘😘
0
1401/06/26
سوال کننده
الهی دورت بگردم 😍😍🥰 فداتشم ایشالله ک خدا از دهنت بشنوه الهییییی آمین
0
1401/06/26
مامان دقلوها نارویی
سلام تو هفته سیزده جنسیت معلوم میشه
0
1401/06/26
مامان دقلوها نارویی
گلم میشه جواب بدین
0
1401/06/26
سوال کننده
فکر کنم فقط حدس میزنن آنومالی قطعیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




