Ooma
پرسش (1401/06/21):

استرس زیاد برای زایمان

سلام وقتتون بخیر
من هفته دیگه وقت زایمانم هست ولی دارم از استرس میمیرم
شبا نمیتونم بخوابم
همش دلشوره و تپش قلب دارم و سر درد
همش از استرس
چیکار میتونم بکنم؛داروی ارام بخشی هست که بتونم استفاده کنم؟
چون میترسم استرسم برای بچه ضرر داشته باشه

سوال دومم اینه که علایم خطر چیه تو هفته اخر؟
اگر بچه مدفوع کنه علایمش چیه؟
البته استرس بیشترم اینه که تا روز یکشنبه پزشکم نیستن

گر نگهدارِ من آنست که من میدانم ،شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد...
همینو بزار سر لوحه زندگیت ...استرسو ترسات نابود میشن
عزیزدلم توتنها زنی نیستی که زایمان کردی همه این راه رفتیم ساده نیست اما سخت ووحشتناکم نیست و قابل تحمله چه سز چه طبیعی میگذره روزها قشنگتو واسه این استرس خراب نکن برواتاق کوچولوت مرتب کن کارهاخونتون انجام بده همیشه مثبت اندیش باش
من قبلا هم سزارین و تجربه کردم هم طبیعی
ولی الان دست خودم نیست
خیلی میترسم
شب تا صبح همش از استرس بیدارم فکر میکنم
😞😞😞
عزیزم اگر سز شدی که خیلی راحته و بگو بیهوشت کنن اصلا چیزی متوجه نمیشی.
منم مث شما بودم و با فکر کردن به بغل کردن بچم خودمو آروم میکردم
دقیقا منم یه تاپیک مث همین زده بودم😅
من قبلا سزارین شدم
تا ۱۰ روز نمیتونستم بخوابم از درد
توو هفته شما جنین مدفوع نمیکنه مگه خوراکی های بخوری که باعث این اتفاق بشه ، داروی که نمیتونی بخوری چون روی جنین تاثیر داره ، چرا استرس داری از چی می‌ترسی ؟ به وقتش زایمان میکنی و تمام این چیزا توو یه لحظه فراموش میشه خدا توو وجود زن این قدرت رو دیده که بهش عظمت مادر شدن رو هدیه داده مطمئن باش قدرتشو به تو هم داده یکسره دعا بخون به آرامش برسی
اووووک اصلا نترس حالیت نمیشه
حالا نمیدونم چرا قبلا ده روز اذیت شدی ولی من برام از ی امپول زدنم راحتتر بود اصلا هیچ دردی نداشم تنها دردم سون زدن بود و تموم
حتما پمپ درد بگیر قیمتی هم نداره ۶۵۰ تومنه عالیه
به داروی چرک خشکنی که بهم میدادن حساسیت داشتم
پمپ درد که هیچی
من و دو روز اضافه تر بیمارستان نگه داشتن چون نمیفهمیدن چمه
دیگه اخرش پرستار به همراهم میگفت ببین من دارم براش دیگه مخدر تزریق میکنم نمیدونم چرا هنوز درد داره
سلام به روی قشنگتون مامان جان
وقتتون بخیر 💜
عزیزم برای دریافت دارو می‌توانید با همکاران روانپزشک صحبت کنید تا در صورت امکان داروی کم خطر برایتان تجویز کند اما مجموعا اگر تلاش کنید اوقات خود را افرادی که حالتان را خوب می‌کنند بگذارنید، خودتان را با کارهایی که باعث ایجاد حال خوب میشوند همچون فیلم دیدن، یا کتاب خواندن سرگرم کنید و در این روزهای آخر از بارداری لذت برده و عکس های یادگاری بگیرید می‌توانید از شدت استرس کم کنید. قوی باشید مامان گل شما تمام مراحل سخت بارداری را پشت سر گذاشته اید و فقط قدم نهایی مانده است.
در رابطه با علامت های خطر کاهش یا افزایش غیرمعمول حرکات جنین، خونریزی، لکه بینی، نشت مایع، احساس تاری دید یا جرقه های نورانی جلوی چشم، تنگی نفس پایدار، ورم به یکباره اندام ها از جمله نشانه هایی هستند که در صورت بروز آن ها باید در اسرع وقت به بیمارستان مراجعه کنید 🌹🌹
از چی میترسسی منم هفته دیگه وقت سزارین دارم همش خدا خدا میکنم‌ زودتر برسه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه