سوالمو بالا پرسیدم 😑
0
1401/05/29
سوال کننده

0
1401/05/29
سوال کننده
دکترمو مجبوری عوض کردم دکتر خودم یه مدت مطب نیست این دکتر جدید تا سونو آزمایش ان تی منو دید اینو نوشت
0
1401/05/29
سوال کننده
استرس گرفتم
0
1401/05/29
hana ۱۳۸۰
دوباره واست نوشته
0
1401/05/29
hana ۱۳۸۰
Ntd
0
1401/05/29
hana ۱۳۸۰
باید بدی واس ناهنجاری های جنینی هستش
0
1401/05/29
سوال کننده
من سونو آزمایش ان تی همه چیز اوکی بوده چرا باز اینو انجام بدم
0
1401/05/29
hana ۱۳۸۰
خب باید انجام بدی گلم.
ببینم اون آن تی رو
ببینم اون آن تی رو
0
1401/05/29
hana ۱۳۸۰
میخواد ببینه قلب نینیت خدایی نکرده انسداد لوله عصبی نداشته باشه
خوب کاری کرده نوشته ک
خوب کاری کرده نوشته ک
0
1401/05/29
سوال کننده
دکتر خودم گفت هیچی لازم نیس تا انومالی دکتر پایدار هم سونو کرد گفت همه چیز خوبه
0
1401/05/29
hana ۱۳۸۰
دیگ خودت میدونی عزیزدلم. دست خودته ک انجام بدی یا ن
0
1401/05/29
R@h@ 👶👣💋
سلام راحیل جان خوبی
0
1401/05/29
سوال کننده
شوهرم میگه وقتی دکترت میگه همه چی اوکی بوده نیاز نیس اینو انجام بدی دو راهی موندم الان
0
1401/05/29
R@h@ 👶👣💋
کدوم پایدار؟
0
1401/05/29
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1401/05/29
سوال کننده
محمد رضا پایدار
0
1401/05/29
R@h@ 👶👣💋
اینا کارشون خوبه که
0
1401/05/29
سوال کننده
آره
0
1401/05/29
hana ۱۳۸۰
پس انجام نده
0
1401/05/29
hana ۱۳۸۰
اگ دکتر پایدار خیلی خوبه ب حرفش گوش کن هرچی اون بگه
0
1401/05/29
R@h@ 👶👣💋
تو سونو ی چی دیده که گفته لابد
0
1401/05/29
سوال کننده
آره کارش عالیه
0
1401/05/29
R@h@ 👶👣💋
خب سونو رو نشون ی دکتر دیگه بده بعضی دکترا استرس میدن
0
1401/05/29
R@h@ 👶👣💋
دکترت کیه
این که جایگزین موقت کردی کیه
این که جایگزین موقت کردی کیه
0
1401/05/29
سوال کننده
بخاطر مشکل حاملگی اولم گفته چون اون وقت عدد ان تی بالا بود باعث شد۱۸هفته سقط کنم
0
1401/05/29
R@h@ 👶👣💋
منم پایدار رفتم سونو حیلی دقت میکنن
0
1401/05/29
سوال کننده
دکتر خودم دیده گفته همه چیز اوکی هست دکتر اوما هم گفت خوبه
0
1401/05/29
R@h@ 👶👣💋
خب گلم الان ک ان تی سالمه مشکلی نیس چرا چک بشه
0
1401/05/29
سوال کننده
میگم که فقط استرس بهم داد دکتر خودم دکتر طالبی شهر خودمون داراب هست چون زایمان کرده مطب نیس فعلا مجبوری بخاطر عفونت رفتم دکتر گودرزی
0
1401/05/29
مامان النا
سلام دوستان خوبید صاحب تایپیک ببخشید دارم اینجا سوالم میپرسم خیلی استرس گرفتم از دست دکترم
0
1401/05/29
مامان محمد حسین
راحیل جان اونیکی گروه گفتم دیه
اینا آزمایش های مربوط به غربالگری هست
NTD
اینا آزمایش های مربوط به غربالگری هست
NTD
0
1401/05/29
مامان النا
دکترم بهم گفته بود جواب آزمایش غربالگری ک واسش فرستاده بودم خوبه الان امشب ک رفتم پیشش گفته باید سونوگرافی رنگی بدی احتمال مشکل خون رسانی ب جنین یا رشد کم باشه خیلی استرس گرفتم
0
1401/05/29
مامان النا
کسی مثل من بوده این احتمال رو داده باشه واسش دکترش
0
1401/05/29
سوال کننده
راحت باش گلم
0
1401/05/29
مامان النا
آخه آزمایش من ریسک نداره اصلا بعدم سونوم هم خوب بود نمیدونم ب چه اساسی این گفته خیلی داغونه حالم
0
1401/05/29
سوال کننده
دقیقا منم حالم عین شماست همه چیز خوب بوده حتی بدون ریسک
0
1401/05/29
مامان النا
تو نسخه نوشته احتمالات عروقی
0
1401/05/29
سوال کننده
نمیدونم الان تکلیف ما چیه چیکار کنیم
0
1401/05/29
مامان النا
خیلی داغونم چرا این دکترا انقدر استرس میدن
0
1401/05/29
سوال کننده
آره دکترا نمیدونم چرا همچین میکنن با ماها
0
1401/05/29
مامان النا
من که فردا میرم سونو بدم اصلا دل تو دلم نیست
0
1401/05/29
سوال کننده
برا من آزمایش نوشته سونو ندارم
0
1401/05/29
مامان محمد حسین
بچه معصومه رو حتی تا امینوسنتز هم فرستادن این دکترااا
الانم بچش خداروشکر چن روزه صحیح و سالم به دنیا اومده و پیششه😍😍😍😍😍🧿🧿
الانم بچش خداروشکر چن روزه صحیح و سالم به دنیا اومده و پیششه😍😍😍😍😍🧿🧿
0
1401/05/29
مامان النا
خدا کمکمون کنه منکه دارم سکته میکنم دعا میکنم واست که همه چیز تو دلیت خوب باشه توام برا نی نی من دعا کن
0
1401/05/29
مامان محمد حسین
به نظر من همش چرتهههه
توی همین اوما سرچ کن
ببین چندین نفرو اینطور فرستادن آزمایش و گفتن مشکل هس
و ببین همشون آخرش سالم بوده نی نی هاشون
توی همین اوما سرچ کن
ببین چندین نفرو اینطور فرستادن آزمایش و گفتن مشکل هس
و ببین همشون آخرش سالم بوده نی نی هاشون
0
1401/05/29
سوال کننده
ان شاالله فندوقت تو هم سالم باشه بسلامتی بیاد بغلت
0
1401/05/29
مامان محمد حسین
فک کنم من بلاک هستم راحیل پیامای منو نمیبینه☹️🤣🤣🤣
0
1401/05/29
مامان النا
من خودم میرم ک بررسی بشه از استرس نمیتونم صبر کنم تا آزمایش
0
1401/05/29
مامان محمد حسین
نامرئي میحرفم🤣
0
1401/05/29
سوال کننده
دیدم گلم
0
1401/05/29
مامان النا
مرسی گلم همچنین
0
1401/05/29
سوال کننده
شوهرم داشت حرف میزد کنارم دوجا بودم متوجه نشدم تو ببخش عزیزم
0
1401/05/29
مامان النا
خدا کنه نی نی همه سالم باشه علی پور جان
0
1401/05/29
مامان محمد حسین
اشکال نداره عزیزم درک میکنم کامل حالتو
ولی اصلا نگران نباش چون به خیلیاااا اینطور گفتن و الان بچشون بغلشونه
ولی اصلا نگران نباش چون به خیلیاااا اینطور گفتن و الان بچشون بغلشونه
0
1401/05/29
مامان محمد حسین
منم چهارشنبه سونوNT دارم
0
1401/05/29
مامان محمد حسین
ایشاللههههههه
0
1401/05/29
سوال کننده
ان شاالله همه چیز خوب باشه
0
1401/05/29
مامان محمد حسین
ینی آنقدری به جواب اینا بی تفاوت شدم.به من بگن مشکلی هم هس ازمایش هایی ک گفتن و انجام میدم..ولی فکری نمیکنم!چون با چش دیدم ۹۹ درصد دروغ بوده حرفاشون
0
1401/05/29
مامان محمد حسین
مرسی عزیزم همچنین 😇
0
1401/05/29
سوال کننده
واقعا آدم نمیدونه باید چیکار کنه
0
1401/05/29
مامان محمد حسین
کارایی ک گفتنو انجام بده
بقیشو بسپار به خدا
بقیشو بسپار به خدا
0
1401/05/29
سوال کننده
دکتر خودم نیست بخاطر این دوراهی بدی گیر کردم
0
1401/05/29
عفت طب
منم سه شنبه میرم بخاطر کمردردم نگرانم.
خیلی استرس دارم
خیلی استرس دارم
0
1401/05/29
حیدر کوچلو 😊😊
گلم درد کمر طبیعی
0
1401/05/29
عفت طب
دکتر اوما گفت استراحت کن شیافتو دوبرابر کن.
نگفت طبیعیه.
نگفت طبیعیه.
0
1401/05/29
عفت طب
گفت عکس سونو ان تی رو بده گفتم وقتم سه شنبس هنوز.
تو اون روز مشکلی داشته باشه میگن دیگه،؟؟؟
تو اون روز مشکلی داشته باشه میگن دیگه،؟؟؟
0
1401/05/29
سوال کننده
آره
0
1401/05/29
مامان النا
بچه ها کسی هست
0
1401/05/29
عفت طب
آزمایش خون چی رو مشخص میکنه؟
0
1401/05/29
سوال کننده
طبق سونو برا سندروم اینا هست که تشخیص میده
0
1401/05/29
عفت طب
مگه تو سونو سندروم رو تشخیص نمیدن؟
0
1401/05/29
مامان محمد حسین
منم دارم
ولی نزدیک دوره پریودیم هس اینطوریم
عادیه ماه قبلم اینطور شدم
ولی نزدیک دوره پریودیم هس اینطوریم
عادیه ماه قبلم اینطور شدم
0
1401/05/29
عفت طب
نه من نزدیک پریودیم نیس.منم داشتم ولی یه چند ساعت میگرفت ول میکرد دوروزه مخصوصا امروز اصلا ول نکرده دردش
0
1401/05/30
سوال کننده
جفتش مکمل هم هست
0
1401/05/30
عسل م
راحیل جان به نظرم برو بده نزار استرسش تو دلت بمونه، مطمئنم باش هیچی نیست
0
1401/05/30
پزشک اوما
سلام جان دلم
ارزیابی سطح آلفا فیتوپروتیین پروتئین برای انجام آزمون ntd screen است که برای مادران در سن بارداری شما که. غربالگری مرحله اول آن ها کم خطر بوده است درخواست میگردد 🌹
ارزیابی سطح آلفا فیتوپروتیین پروتئین برای انجام آزمون ntd screen است که برای مادران در سن بارداری شما که. غربالگری مرحله اول آن ها کم خطر بوده است درخواست میگردد 🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- خواندن نسخه پزشک زنان
- میشه این نسخه رو برام بخونین
- کدوم دکتر تشخیصش بهتره ؟
- سلام دوستان میشه نسخه منو بخونید ؟
- میشه نسخه پزشکو برام بگید
- دوستان کسی بلده نسخه بخونه؟؟؟
- لطفا اگه کسی نسخه خوانی بلده بیاد
- سلام وقت بخیر ❤️ 🙏 دکتر جان من گیج شدم دوتا دکتر رفتم هرکی یه چی میگ میشه راهنمایم کنید؟؟؟
- دوستان کسی میتونه این نسخه رو بخونه ؟؟؟!!!
- خانما این نسخه شامل آزمایش تحمل گلوکز هست؟ واین نسخه سونوگرافی مربوط به چیه



550

