وای الهی یکیشک کامل بازه🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️😮💨🤯
بعدش چاقه شکمش افتاده رو بخیه هاش. دکتر گفته از همون روز اول کمربند ببنده شاید بخاطر هممین کمربنده🥺
کمربندش خیلی سفت بوده بعد رو بخیه ها مینداخته؟
بخیه ش چیه.؟جذبی هم باز میشه؟؟مال من جذبیه امکان داره باز بشه؟؟من نمیبینم بخیه هامو ک چجوریه ولی بعصی وقتا میسوزه
نخ بخیرو نمیبینی توعکس🤦🏼♀️😅
خودشم گفته رفته کشیده بخیه هاشو
اگ کار سنگین کنی روی بخیه هات شکم بند محکم ببندی قرصاتم بموقع نخوری
ممکنه خدای نکرده باز بشه
ولی صدردصد نه
هر روز با آب ولرم و صابون بشوریو بلافاصه با سشوار خشک کنی هیچی نمیشه و قرصاتم منظمبخوری
با اب و شامپو بچه مناسبتره
الان که میسوزه یعنی داره بسته میشه
با شامپو بچه هر روز بشورن با باد خنک شسوار کاملا خشک کنه
سلام به روی ماهتون عزیزم
عزیزم تصمیم گیری در مورد اقدامات مورد نیاز با پزشک است زیرا باید عمق و وسعت محلی که ترمیم نشده با لمس مشخص شود از پزشکشان حتما نظرخواهی کنند. میتوانند کپسول آناهیل هم برای کمک به تسریع روند ترمیم مصرف نمایند. اما در مورد سوال دوم، باید به برنامه غذایی خود نگاه دقیق داشته باشند آیا ماده حساسیت زایی مصرف نمیکنند ؟