سلام عزیزم بلافاصله بعد و قبل شیردهی بهش قطره نده بعدش کم کم بهش بده یعنی اگ میخای ده قطره بدی سه تا سه تا با حوصله دو سه قطره ک میدی کمی مکث کن بذار اونو بخوره باهاش بازی کن شکلک در بیار حرف بزن تا مشغول بشه اونو بخوره بعد باقیشو کم کم همینجوری بده اگ نشد با قاشقم امتحان کن کوچلو کوچلو بریز تو قاشق بهش بده
هم اینکه صبر کن گشنه بشه . یه ساعت قبل از وقت استا بهش شیر نده . دختر منم دیگه داشت ادا درمیاورد برا خوردن استا
هم اینکه بنظرم میتونی اون مقداری که قراره بدی رو یکم با شیر خودت قاطی کنی و بدی بهش ببینی میخوره
همون بهش شیر ندادم خیلی هم گرسنه بود ولی بازم بالا می اورد
عزیزم منم دخترام بالا میوردن
تب شدید شیاف میزنم و اگر خفیف باشه یه ذره شربت استامینوفن کودکان میدم
دکتر مقدار دقیقش بهت میگن
منم پسرم واکسن 6ماهگیشو زد استا میخورد بالا میاورد برا همین بعدش تب کرد اول تن شویه میکردم ولی کنترل نشد نصف شیاف استا اطفال رو میزاشتم
سلام مامان جان
میتوانید استامینوفن را با آب مخلوط کنید و به فرزندتان بدهید اگر باز هم موفق نشدید از شیاف استامینوفن کمک بگیرید 🌸
ممنون خانم دکتر با چقدر اب مخلوط کنم؟
با مقدار خیلی کم مامان جان، مقادیر زیاد بدتر حال دلبندتان را بد میکند 🌸