سلام دوستان ظهرتون بخیر. یه جای معتبر واسه زالو درمانی تو تهران میشناسید معرفی کنید؟ میخوام بهداشتی باشه اوضاع بدتر نشه خواهش میکنم اگه میدونید معرفی کنید🙏🙏
0
1401/04/17
شادی 🌈
اخه این چ کاریه😵😵
0
1401/04/17
سوال کننده
شما بارداری حال من درک نمیکنی😭😭
0
1401/04/17
fati 💚
😭😭😭
3
1401/04/17
سوال کننده
نمیدونم چرا خدا ب بعضی بنده هاش سخت میگیره انقد
1
1401/04/17
سوال کننده
بدترین مشکلات تو زندگیم داشتم ودارم تا میام کنار بیام و حالم یکم جا بیاد دوباره مشکل بعدی شروع میشه😭
0
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
خوب گلم زیاد بهداشتی نیست
0
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
عمل نکرد شوهرت
0
1401/04/17
سوال کننده
نه دکتر تا ابان صبر کن نشدی بعد
0
1401/04/17
سوال کننده
عمل سخت برامون دلم نمیخواد کسی بفهمه
0
1401/04/17
سوال کننده
همینجوری ک خودمونم نمیدونسیم مشکل داریم پدرمون دراوردن و تحقیرامیز نگامون میکنن وای ب روزی ک بفهمن
0
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
کسی نمیفهمه شوهر عمم صبح رفت اتاق عمل زودی ازش در اومد غروب مرخص شد هرکه میپرسه ازش بهش میگه شکمم مشکل داشت
0
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
نمیدونم گلم درکت میکنم منم مثل شما بودم
0
1401/04/17
سوال کننده
اخه واسه ما خیلی پیگیرن بعد ما باخانواده اش یه جاییم نمیدونم چ کنم
1
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
بعد از کلی سختی حرف و حدیث خدا این بچه رو داد بهم
0
1401/04/17
سوال کننده
خداروشکر ک باردارشدین
0
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
نمیتونید برید مسافرت بگید میخوایم بریم مسافرت بعد عمل کنه
0
1401/04/17
سوال کننده
دکتر بهمون گفت بعد عملم 50درصد امکان داره باردار بشی
0
1401/04/17
سوال کننده
نمیدونم بخدا
0
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
الهی خدا بهتون نظری کنه گلم ناامید نشو
0
1401/04/17
سوال کننده
انقد شوهرم اخلاقش خوبه وقتی نیست گریه میکنم وقتی میاد همش میگم عیب نداره و میزنه ب شوخی ک ناراحت نشه
0
1401/04/17
سوال کننده
بعد خیلی ضعیفه یعنی با یه مریضی کوچک تابلو میشه همه میفهمن هرچقد عمل اسون باشه چون ضعیفه سخت میشه براش
0
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
درکت میکنم گلم منم دو بار سقط داشتم از بس شوهرم باهام مهربون بود شرمندش بودم ولی چه میشه کرد هر سختی بعدش فرجی هست
0
1401/04/17
سوال کننده
ممنون عزیزم از دلگرمی ک دادی
1
1401/04/17
سوال کننده
انشاالله 🙏ایشالا ب خوبی وخوشی زایمان کنی و جبران شه برات
0
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
نرفتید طب سنتی شاید راه حلی داشته باشن
0
1401/04/17
سوال کننده
یه دکتر معرفی کردن بهمون هرچی زنگ زدیم جواب نداده حالا دوباره شب باید زنگ بزنه
1
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
خیلی ممنون گلم کاشکی دست ما بود کمکت میکردیم
0
1401/04/17
سوال کننده
مرسی عزیزم همین حرفایی ک بهم زدی خیلی کمک کردی😍😍😍
0
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
اره زنگ بزن بعدش هم بزار بفهمن عیب که نیست یعنی انقدر بدن که حتی پشت سر پسرشون حرف میزنن
1
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
انشالله بحق علی با یک بیبی مثبت بیای خبر بدی سالم و سلامت بیاد بغلت
0
1401/04/17
سوال کننده
نه خودشون نه ولی فکر میکنم بعدش هرکی بپرسه بچه دارشدن یانه تابلو میکنن
0
1401/04/17
سوال کننده
مرسی عزیزدلم خدا از دهنت بشنوه
0
1401/04/17
حیدر کوچلو 😊😊
نمیدونم ولله ولی اگر عمل میخواد اگر میتونید بزار انجام بده
0
1401/04/17
سوال کننده
شما تهران عمل کردین؟
0
1401/04/17
سوال کننده
دکتر خوبم سراغ نداریم میتزسم بدتر شه
1
1401/04/17
مامان فرشته ها 💓 💓
عملش خیلی سبکه ها
هیشکی متوجه نمیشه
دو ساعت بعد عمل هم مرخصه
البته اگر گرید واریکوسل بالاست عمل کنید در غیر این صورت بی تاثیره
هیشکی متوجه نمیشه
دو ساعت بعد عمل هم مرخصه
البته اگر گرید واریکوسل بالاست عمل کنید در غیر این صورت بی تاثیره
0
1401/04/17
سوال کننده
فکر کنم گرید 2باشه
0
1401/04/17
سوال کننده
تو سونو زده بود یه وریدش 3و8میلی متره
0
1401/04/17
سوال کننده
نگفت گرید چند ولی اسپرمش ضعیف بود
2
1401/04/17
فرزانه مامان شازده والا
بگید میریم مسافرت، بعد برید تو شهر خودتون 2شب هتل بخوابید
2
1401/04/17
شادی 🌈
عزیزم من درک میکنم، این بارداری چارممه، بچه ندارم، خارج رحم داشتم، سقط داشتم، زایمان زودرس داشتم، سر این یکی همه جور درد و درمان و امپول و بدبختی ای کشیدم تا رسوندمش ب اینجا.
خودم ماماام
سالها کار کردم تو بیمارستان و مطب پزشک نازایی
نکنین زالودرمانی برا بیضه، ضررش از سودش بیشتره
درمان سنتی برا یکی سود داره برا صد نفر فقط باعث بدتر شدن اوضاع میشه
خودم ماماام
سالها کار کردم تو بیمارستان و مطب پزشک نازایی
نکنین زالودرمانی برا بیضه، ضررش از سودش بیشتره
درمان سنتی برا یکی سود داره برا صد نفر فقط باعث بدتر شدن اوضاع میشه
1
1401/04/17
شادی 🌈
ادم وقتی کارد ب اسخونش میرسه ب هر ریسمانی چنگ میزنه ک کاری ک میخاد بشه ولی بخدا قسم من تو مطب پزشک نازایی دیدم ب چشم چ بلایی سر اسپرم و بیضه میاره زالو.
0
1401/04/17
سوال کننده
ببخشید ک زود قضاوت کردم 😢😢
0
1401/04/17
سوال کننده
خودمم دو دل بودم ولی خب دیدم چند نفر گفتن جواب گرفتن واسه همین پرسیدم ک دیگه پشیمون شدم همون عمل میکنه اگه باردار نشدم
0
1401/04/17
شادی 🌈
ایشالا خدا بزودی زود دامنتو سبز کنه
توکل کن ب خدا و با روشای علمی برین جلو، بخدا اثرشون بیشتر از کارای غیرعلمیه.
من هربار میبینم یکی یه کاری از سر ناچاری میخاد بکنه و میدونم شارلاتان بازی و کلک پوله دلم نمیاد ب طرف نگم نکن، بااینکه شاید طرفم ناراحت شه یا تو دلش بگه اخه تو چ میدونی و چی میفهمی.
توکل کن ب خدا و با روشای علمی برین جلو، بخدا اثرشون بیشتر از کارای غیرعلمیه.
من هربار میبینم یکی یه کاری از سر ناچاری میخاد بکنه و میدونم شارلاتان بازی و کلک پوله دلم نمیاد ب طرف نگم نکن، بااینکه شاید طرفم ناراحت شه یا تو دلش بگه اخه تو چ میدونی و چی میفهمی.
0
1401/04/17
شادی 🌈
بازم ببخشید ک نظر دادم یا ناراحت شدی
0
1401/04/17
سوال کننده
نه بخدا اینجوری فکر نکردم اصلا فقط فکر کردم خودتون بدون مشکل باردار شدین و درک نمیکنید
0
1401/04/17
سوال کننده
مرسی از راهنمایی هات عزیزم 🙏🙏
2
1401/04/17
maryam خانم
من شوهرم مشکل داشت اسپرمش ۱۱ میلیون بود تعدادش تحرکشم خیلی کند بعد گفتن واریکوسل گرید ۳ داره بعد باید عمل کنهما گوشنکردی یهو یماه بعد از داد از ۱۱ ب ۵ رسید تعدادش بعد همون ماهم عمل کرد سه ماه بعد باورت میشه از دادبه جای تعداد نرمالش اسپرمش ۸۰ میلیون همه چیزش عالی شد الانم خداروشکر خدا بهمون بچه داد شماهم ریسک نکنید عمل کنید مایزد پیش اقای دکتر یزدی نژاد عمل کردی خیلی دکتر عالی بود انشاءالله خدا بهتوننی نی نی صحیح سالم بده
0
1401/04/17
سوال کننده
خداروووشکر چقد خوب
0
1401/04/17
سوال کننده
اره دیگه باید ب خدا توکل کنیم وعمل کنیم ببینیم چی میشه
0
1401/04/17
سوال کننده
خدا حفظ کنه نی نی تون عزیزم😍مرسی تجربه ات گفتی 🌹🙃🙏
0
1401/04/17
maryam خانم
خاهش میکنم عزیزم فقط پیگیر باشید تا بدتر نشه
0
1401/04/17
سوال کننده
حتما عزیزم😍😍🙏🙏
1
1401/04/17
سارا کیانی
بهداشتی نیست زیاد عمل کنید فک کنم بهتر باشه
1
1401/04/17
سارا کیانی
به جای زالو درمانی به تغدیه شوهرتون خیلی برسید
1
1401/04/17
سارا کیانی
واقعا ریسکه این کارو کنید
0
1401/04/17
سوال کننده
اره سعی میکنم تقویتش کنم اما خب کلا میل نداره کم اشتهاس
0
1401/04/17
سوال کننده
بعد میگن با داروم درست نمیشه صبر میکنیم دیگه نشد میره عمل
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



347

