سلام به دکتر خوب اوما و مامانای نازنین
من فردا باید بچه رو ببرم برا واکسن چهارماهگی
برا واکسن دو ماهگی تا سه روز تب کرد با وجود رعایت همه ی نکات و اینکه پاراکید دادم
الان سوالم اینه کسی قطره استامینوفن خارجی داده ؟!!
یدونه تو سایت دیدم به اسم ادول که انگلیس به سفارش امارات میزنه
کسی ازش استفاده کرده ؟!
یا از شیاف استفاده کنم ؟!
چون بنظرم پاراکید چندان پاسخگو نیست !
پرسش (1401/03/23):
قطره استامینوفن برای واکسن چهارماهگی
474
24
1401/03/23
سوال کننده
1
1401/03/23
yasi
خوب شاید این واکسنو تب نکرد بچه ات
0
1401/03/23
سوال کننده
عزیزم این واکسن قویتره که !
1
1401/03/23
yasi
نه عزیزم الکی استرس به خودت نده چهارماهگی راحت تره اتفاقا
1
1401/03/23
سماء .
دوماهگی سنگین تره، با اینکه یه واکسن هست، پسرم چهارروز تمام استا دادم هر ۴ ساعت و تب داشت کمپرس سرو و گرم میزاشتم، نق میزد، برای شیر خوردنش که نگم، چقد اذیت کرد و شیر نمیخورد
ولی چهارماهگی، همون لحظه زدن گریه کرد، بعدش خوب شد، سه روز هم استا دادم تازه ۶ وه۸ ساعته.کمپرس هم نذاشتم چون اروم بود، اصلا اذیت نشدم خداروشکر
شمام نگران نباش اسون تره و زود میگذره، استا بده و تن شویه کن
ولی چهارماهگی، همون لحظه زدن گریه کرد، بعدش خوب شد، سه روز هم استا دادم تازه ۶ وه۸ ساعته.کمپرس هم نذاشتم چون اروم بود، اصلا اذیت نشدم خداروشکر
شمام نگران نباش اسون تره و زود میگذره، استا بده و تن شویه کن
1
1401/03/23
نسترن ..
برا پسر من دوماهگی اصلا تب نکرد چهارماهگی دوروز تب داشت
1
1401/03/24
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
عزیزم تجربه بچه ها در هر نوبت واکسیناسیون میتواند با دفعات قبل متفاوت باشد بنابراین نگران نباشید ولی میتوانید مارک متفاوتی از استامینوفن را امتحان کنید و اگر جواب نداد بله آن زمان استفاده از شیاف مجاز است. اول از قطره استفاده کنید 🌷
عزیزم تجربه بچه ها در هر نوبت واکسیناسیون میتواند با دفعات قبل متفاوت باشد بنابراین نگران نباشید ولی میتوانید مارک متفاوتی از استامینوفن را امتحان کنید و اگر جواب نداد بله آن زمان استفاده از شیاف مجاز است. اول از قطره استفاده کنید 🌷
0
1401/03/24
سوال کننده
آخه همه اینو گفتن
امیدوارم که راحت تر باشه
امیدوارم که راحت تر باشه
0
1401/03/24
سوال کننده
ممنونم عزیزم ،چشم
0
1401/03/24
سوال کننده
خیلی سخته 😖
1
1401/03/24
سوال کننده
ممنونم دکتر جان
بجز پاراکید ،استامینوفن دیگه ای هم هست ؟!
دکتر جان شربت پانادول چطوره ؟
بجز پاراکید ،استامینوفن دیگه ای هم هست ؟!
دکتر جان شربت پانادول چطوره ؟
1
1401/03/24
پزشک اوما
عزیزم قطره تایلانول را امتحان کنید، آدول و پانادول هم مناسب هستند🌷
1
1401/03/24
سوال کننده
خیلی ممنونم دکتر جان
چشم
🙏💝
چشم
🙏💝
1
1401/03/24
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا مامان گل و خواهش میکنم 💖💖
1
1401/03/24
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- وزن گیری پایین در ۴ماهگی
- قد و وزن گل پسرم کمه.. چه راهکاری رو پیشنهاد میدین؟؟،
- کم بودن دور سر نوزاد از حد نرمال در چهارماهگی
- غذای جامد به نوزاد چهارماهه
- سلام، دوستان لطفا راهنماییم کنید
- دور سر نوزاد در چهار ماهگی چگونه است؟
- مادران باتجربه بیاین کمک
- تب بعد از واکسن چهارماهگی
- قرص آهن مارک فرودین در دوران بارداری
- واکسن چهار ماهگی .




